Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Tekstilizstrādājumu virzīšana tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Promotion of textile products into market"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs K.Didenko
Recenzents Dr.oec., doc. R.Greitāne
Anotācija Maģistra darba autore: Ņečajeva M. (2014.) Maģistra darba tēma: Tekstilizstrādājumu virzīšana tirgū. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt tekstilizstrādājumu virzīšanas plānu Latvijas modes namam, pamatojoties uz tirgus situāciju gan Latvijā, gan potenciālajās eksporta valstīs. Maģistra darbs sastāv no 3 pamatdaļām, kurās secīgi tiek aprakstīti veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai. Analītiskā daļā, galvenokārt, tiek raksturota tirgus situācija Latvijā, kā arī veikta tirgus analīze potenciāliem eksporta valstīm- Krievijai un Ukrainai. Lietišķā pētījuma daļā tiek apkopoti literatūras avotu dati, sniedzot tirdzniecības organizācijas un mārketinga aktivitāšu teorētisko pamatojumu un nosakot visefektīvākos apskatāmam uzņēmumam. Projekta daļā piedāvāti risinājumi tekstilizstrādājumu virzīšanai ne tikai vietējā, bet arī ārējā tirgū. Darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 85lpp., tajā iekļauti 25 att., 16 tab., bibliogrāfija 17 avoti latviešu, 3 krievu un 3 ukraiņu valodā.
Atslēgas vārdi Virzīšana tirgū
Atslēgas vārdi angļu valodā Promotion into market
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 08.01.2014 09:43:06