Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Sievietes personāža modelēšana un animācija Blender vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Modeling and Animation of a Female Character Using Blender |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir teorētiski izpētīt un pratiski pielietot vienu no mūsdienu pazīstamākajām trīsdimensiju datorgrafikas paketēm, kuras nosaukums ir Blender 3D. Šī ir bezmaksas pakete, kura piedāvā dažādus rīkus modelēšanā un animācijā, un tiek pielietota tādās nozarēs kā kino, reklāmā, datorspēlēs, arhitektūrā, dizainā un inženierzinātnē.
Darba teorētiskajā daļā tiek sniegts ieskats paketes vēsturē, tiek apskatīti svarīgākie rīki un pielietojuma iespējas, kā arī līdzīgas datorgrafikas paketes.
Praktiskajā daļā tiek izstrādāta animāciju īsfilma ar nākotnes stila elementiem un sievietes personāžu galvenajā lomā, izmantojot iepriekš izpētītos rīkus. Šīs daļas izstrāde tiek sīki aprakstīta desmit nodaļās.
Bakalaura darbs sastāv no 93 lapām, 69 attēliem, 1 pielikuma, 10 informācijas avotu nosaukumiem. |
Atslēgas vārdi |
3D, Datoru, Grafika, Modelēšana, Animācija, Blender |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D, Computer, Graphics, Modeling, Animation, Blender |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2013 21:29:58 |