Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
Nosaukums |
Nopietno spēļu pielietošana BPMN apgūšanā |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Serious Games in Learning of BPMN |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
M.Kirikova, STP katedras profesore |
Recenzents |
J.Grundspeņķis, STP katedras profesors |
Anotācija |
Darbā ir pētīta nopietno spēļu pieejas izmantošana BPMN modelēšanas valodas apgūšanas strukturēšanā, lai veicinātu saistošu un motivējošu mācību materiāla apguvi. Darbs satur pētījumu par biznesa procesu modelēšanu, BPMN procesu tipiem, BPMN elementiem un to statistisko pielietojumu procesu modelēšanā, kā arī pētījumu par nopietnajām spēlēm, to elementiem un nopietno spēļu efektivitāti mācību procesā. Pētījumā apskatītas arī apmācīšanas teorijas un to elementi, kas saistīti ar nopietnajām spēlēm; nopietno spēļu elementu un apmācību teoriju elementu sasaistīšana. Darba praktiskajā daļā ir izstrādāts BPMN nopietnās spēles dizaina karkass, kas balstīts uz aprakstošajā daļā veikto pētījumu rezultātiem, kā arī ir nodemonstrēts, kā arī aprakstīts, kā daļu no BPMN nopietnās spēles karkasa elementiem iespējams realizēt datorspēļu izstrādes vidē. |
Atslēgas vārdi |
NOPIETNĀS SPĒLES, BPMN, BIZNESA PROCESU MODELĒŠANA, NOPIETNĀS SPĒLES DIZAINA KARKASS, APMĀCĪŠANAS TE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SERIOUS GAMES, BPMN, BUSINESS PROCESS MODELING, SERIOUS GAME DESIGN FRAMEWORK, INSTRUCTIONAL THEORIE |
Valoda |
eng |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2013 08:45:40 |