Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Lua programmēšanas valodas analīze datorspēļu izstrādes kontekstā |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Lua Programming Language in the Context of Computer Games Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., asoc. prof. P.Rusakovs |
Recenzents |
AS 4Finance, sistēmarhitekts, Mg.sc.ing. D.Buzdins |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir Lua programmēšanas valodas analīze datorspēļu izstrādes kontekstā. Bakalaura darbā tiek apskatīta Lua vēsture, norādīts uz tās dažām raksturīgām īpašībām, parādīti daži tās izmantošanas piemēri. Tā kā Lua ir skriptēšanas valoda, tiek atsevišķi apskatīts, kas ir skriptēšanas valoda un skriptēšanas sistēmu tipi.
Papildus darbā īsi tiek apskatīta datorspēļu arhitektūra un tās sīkāks iedalījums. Tas ir izdarīts, lai sniegtu priekšstatu, kā datorspēle strādā un kādi procesi iesaistīti datorspēles izstrādē. Tiek arī apkopota un atspoguļota informācija par Lua lomu datorspēļu izstrādē. Ir izanalizēts konkrētās Lua valodā uzrakstītās datorspēles pirmkods.
Darbā arī tiek veikta Lua valodas analīze un noformulēti vispārēji ieteikumi iespējamam lietotājam, kurš strādās ar Lua valodu datorspēļu izstrādes jomā un skriptēšanas valodām kopumā.
Bakalaura darbā ir 51 lappuses, 26 attēli, 2 tabulas, 5 pielikumi. Darba literatūras saraksts satur 25 informācijas avotus. |
Atslēgas vārdi |
Lua, datorspēles, programmēšanas valoda |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Lua, computer games, programming language |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2013 20:24:59 |