Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Imitējošā spēlē bāzēta krājumu vadīšanas problēmas izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
The Simulation Game-based Study of Inventory Management Problem |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Jana Bikovska |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Oļesja Večerinska |
Anotācija |
RĪGAS TEHNISKĀ UNIVERSITĀTE
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Informācijas tehnoloģijas institūts
IMITĒJOŠĀ SPĒLĒ BĀZĒTA
KRĀJUMU VADĪŠANAS PROBLĒMAS IZPĒTE
Laima Pēce
Anotācija
Šī darba ietvaros tiek aplūkota imitējošā spēlē bāzēta krājumu vadīšanas problēmas izpēte ar ECLIPS spēles līdzekļiem. Vispirms tiek izpētīti vairāku imitējošo spēļu piemēri, kuri skar krājumu vadīšanas problēmu piegādēs ķēdēs. Šeit īpaša uzmanība tiek veltīta tieši spēļu lietotāja saskarnes organizācijas īpašībām. Tālāk tiek izskatīti vispārīgi jautājumi krājumu vadīšanas jomā, tai skaitā aprakstīti divi krājumu vadības modeļi: fiksēta pasūtījuma lieluma modelis un fiksēta pasūtījuma perioda modelis. Pēc tam ir aprakstīta ECLIPS piegādes ķēdes imitējošās spēles būtība un piedāvātas visas formulas, kas tiek lietotas spēles rezultātu aprēķinam. Darba noslēguma daļā tiek aprakstīts izstrādātais MS Excel bāzēts ECLIPS spēles modelis, kuru var uzskatīt par spēles elektronisko versiju. Tas nodrošina lietotāja saskarni, lai spēli varētu patstāvīgi izspēlēt viens spēlētājs, kuram jāpieņem lēmumi par preču pasūtījumu apjomiem piegādes ķēdes vairumtirgotāja posmā, vadoties pēc kāda no krājumu vadības modeļiem. Tiek piedāvāta MS Excel bāzēts ECLIPS spēles versijas lietotāja rokasgrāmata.
Darba apjoms - 54. lpp., 8 tabulas, 55 attēli un 3 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
ECLIPS imitējošā spēle, krājumu vadība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ECLIPS game, inventory management |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.06.2013 20:12:26 |