Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas tehnoloģija |
Nosaukums |
Automobiļa priekšējā balsta konstrukciju analīze un izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Car front support structures analysis and research |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
G. Bunga |
Recenzents |
Armands Leitāns |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
AUTOMOBIĻA PRIEKŠĒLA BALSTA KONSTRUKCIJU ANALĪZE UN IZPĒTE
Darbā ir analizēts un izpētīts priekšēja balsta radzes pulkas bukses un adatu gultņa ekspluatācijas raksturīgas īpašības. Doti ietekmējošie faktori uz detaļu un mezglu ilgizturību kā arī pētāmo detaļu salīdzinājums un raksturojums. Aprakstīti ekspluatācijas apstākļi, kuri negatīvi iespaido uz mezglu un detaļu darba spēju to ilgizturību un drošumu, kā arī detaļu un mezglu pretestība uz nogurumu, noslodzes uz detaļu, detaļu un mezglu dilšanas procesu un automašīnu detaļu ekspluatācijas varbūtības aprēķinu metodes .
Darba galvenais rezultāts ir: Divu komplektējošo radzes detaļu adatu gultnis un slīdes gultņa rentabilitātes salīdzinājums, automašīnas materiālu izmantošana , izpētes ceļā un aprēķinu ceļā.
Salīdzināts slīdes gultņu ilgizturības atkarīgums no eļļošanas intensitātes. Cik lielā mērā eļļošana samazina berzes koeficentu un palielina slīdes gultņa ilgizturību.
Apskatīta iespēja slīdes gultņu aizvietojamība ar rites adatu rullīšu gultni . Darbā analizēti gultņa tehniskie parametri un aprēķināts, gultņu ilgizturība.
Darbu var izmantot kravas automašīnu un autobusu remontā kā arī citas tehnikas remontā un to detaļu izgatavošanā, darbnīcās mezglu remontā vai komplektācijas laikā, lai noteiktu kādu detaļu izdevīgāk montēt.
Darbā: 47 lpp. teksti, 19 attēli, 4 tabulas un 12 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
AUTOMOBIĻA PRIEKŠĒLA BALSTA KONSTRUKCIJU ANALĪZE UN IZPĒTE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CAR FRONT SUPPORTS TRUCTURES ANALYSIS AND RESEARCH |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2013 16:26:59 |