Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Pakalpojumu uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana” |
Nosaukums angļu valodā |
„Enhancement of competitiveness in a service company“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. R.Greitāne |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā Pakalpojumu uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana
autore Guna Grandāne izpēta un analizē pakalpojumu uzņēmumu konkurētspējas
paaugstināšanas noteikšanas metodes, to praktisko pielietojumu un stratēģisko
alternatīvu izvēli.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pakalpojumu sniedzoša uzņēmuma
konkurētspējas paaugstināšanas novērtēšanas metodes, kā vienu no konkurētspējas
paaugstināšanas elementiem.
Darba apjoms ir 57 lpp., 27 bibliogrāfiskie avoti, 23 attēli, četras tabulas,
četri pielikumi.
Pētījumā izmantotas kvantitatīvā informācijas avotu izpēte un analīze,
ekonomiskās analīzes, statistiskās analīzes metodes. Darbā izmantoti SIA Tenisa klubs Enri autores veiktās aptaujas dati, uzņēmuma finanšu pārskats, kā arī
ekonomisko rādītāju statistikas dati.
Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām un nobeiguma. Pirmajā nodaļā
atklāts konkurences un konkurētspējas jēdzieni, būtība un klasifikācija. Otrajā
nodaļā, izmantojot konkurētspējas novērtēšanas metodes, tiek izvērtētas iepriekš
minētā SIA konkurētspējas paaugstināšanas iespējas un novērtēta metožu
lietderība. |
Atslēgas vārdi |
konkurence;konkuretspējas paaugstināšana;SERVQUAL |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
competition;competitiveness;SERVQUAL |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 09:53:20 |