Anotācija |
Čuka Daniels Adža
Development of online marketing strategy for a company: Bakaluara darbs/ Čuka Daniels Adža, Peter Mensah – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārvalstu studentu nodaļa, bakalaura akadēmisko studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2013. - 70. lpp.
Bakaluara darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas satur 10 tabulas, 17 attēlus, 34 informācijas avotus. Galvenokārt, tika izmantotas grāmatas un interneta resursi.
Šajā bakalaura darbā ir iekļauta analītiskā un praktiskā daļa. Analītiskajā daļā autors apraksta darba tēmu, mārketinga definīciju un tā īsu vēsturi, tirgus vēsturi, tirgus segmentāciju, mārketinga segmentācijas procesu, viesnīcu mārketingu Nigērijā un apkārtējās vides mārketingu, kā tas var ietekmēt tiešsaistes mārketingu Nigērijā. Praktiskā daļa ietver uzņēmuma “Agua Abuja” fonu, tā SVID analīzi un mārketinga Mix (7Ps) analīzi, organizācijas struktūru, finanšu analīzi, kā arī problēmu paziņojumu un rezolūcijas.
Galvenais šī bakalaura darba mērķis ir pārbaudīt un klasifcēt tiešsaistes mārketinga stratēģiju, izmantojot internetu un sociālos medijus, kā arī izpētīt problēmas mārketinga viesnīcu nozarei, lai nodrošinātu to ar attiecīgiem ieteikumiem, kas tika piemēroti darba praktiskajā daļā viesnīcu uzņēmumam “Agura Abuja” Nigērijā. |