Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums "Dzinēja vibrāciju svārsta tipa slāpētājs "
Nosaukums angļu valodā "Pendulum Tupe Damper of Engine Vibrations"
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs doktorants Aleksejs Klokovs
Recenzents docents Vladislavs Jevstigņejevs
Anotācija Darbs ir veidots kā noslēguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU mehānikas institūta transporta un mašīnzinību fakultāte. Šis bakalaura darbs tiek veltīts svārsta tipa svārstību slāpētāja sistēmas dinamikas pētīšanai, izmantojot mūsdienīgas bifurkāciju teorijas metodes. Bakalaura darba mērķis ir veikt globālas bifurkācijas analīzi izvelētam STSS sistēmas modelim izmantojot pilno bifurkācijas grupu metodi (PBGM), kas ir balstīta uz visu stabilo un nestabilo režīmu turpināšanas parametru telpā. Ar šī metodes palīdzību priekš izvēlētas STSS sistēmas modeļa tika paradītas jaunas nelineāras parādības, tādās kā daudzrežīmitātes, histerēzes un retie atraktori. Priekš izvēlēta modeļa ir uzbūvētas bifurkāciju diagrammas, kuras raksturo sistēmas nelineāro uzvedību. Iegūtie šāda veida rezultāti ir noderīgi svārsta tipa svārstību slāpētāja pilnveidošanai, vadības un pielietošanas uzlabošanai, efektivitātes palielināšanai un ražošanas cenas samazināšanai. Darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un diviem pielikumiem. Darba apjoms ir 73 lpp ar 58 literatūras avotiem. Labākai informācijas uztverei un pārskatāmībai darbā tika izmantoti 36 attēli un 4 tabulas.
Atslēgas vārdi Divu masu spararats PBGM pilno bifurkācijas grupu metode svārsta tipa svārstību slāpetajs
Atslēgas vārdi angļu valodā Dual mass flywheel MCBG method of complete bifurcation groups pendulum type vibration absorber
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2013 12:36:04