Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
"Tērauda pārseguma racionāla konstruktīva risinājuma pamatojums"; diplomprojekts "Lielveikals ar tērauda karkasu" |
Nosaukums angļu valodā |
"Basis of Roof"s Rational Structural Solutions"; Diploma Project "Supermarket with Steel Framework" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof. D.Serdjuks |
Recenzents |
|
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Diplomprojekts izstrādāts divās daļās bakalaura darbs un inženierprojekts.
Bakalaura darba nosaukums Tērauda pārseguma racionāla konstruktīva risinājuma pamatojums.
Darbā tika paveikts pētījums ar mērķi atrast pārseguma nesošo elementu ģeometrisko parametru visoptimālākas vērtības.
Darba pirmā daļā tika aprēķināti trīs iespējamie karkasa konstruktīvie varianti, lai salīdzinātu to tērauda patēriņu, un izvēlēties visekonomiskāku talākai izpētei.
Darba otrā daļā izvelētais pirmā daļā piemērotākais konstruktīvais variants pakļauts analīzei, pielietojot būvkonstrukciju optimizācijas metodiku. Tika aprēķināti 27 iespējamie konstruktīva varianta optimizācijas parametru vērtību kombinācijas, ka rezultātā tika atrasta ekonomiskākā optimizācijas parametru vērtību kombinācija.
Iegūtie skaitliskie dati ļauj spriest par dažadu konstruktīvu variantu ekonomiskumu attiecībā uz tērauda patēriņu, pateikt kuri varianti ir neracionāli un otrādi.
Inženierprojekta nosaukums Lielveikals ar tērauda karkasu.
Projektējamais lielveikals ar izmēriem plānā 72x96 m, ar tirdzniecības zāles augstumu 10 m, domāts mazumtirdzniecības veikalu tīkla pārstavju izmantošanai.
Darbā iekļautas arhitektūras, konstrukciju, pamatu un būvdarbu tehnoloģijas sadaļas. |
Atslēgas vārdi |
Gusevs Lielveikals Karkass Racionals Nesošo Optimizācija Patēriņš Tērauda Pārsegums Kopne Metāls |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Supermarket Steel Framework Steel Roof Optimization Spread Bearing Covering Truss Rational Gusevs |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2013 00:10:04 |