Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Enerģētika un elektrotehnika |
Nosaukums |
"Elektriski vadāmu sajūgu izmantošana bremzēšanas procesā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Usage of electrically manageable clutches during the braking process" |
Struktūrvienība |
27200 Enerģētikas institūts |
Darba vadītājs |
A.Kanbergs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šajā darbā aplūkoti galvenie elektriski vadāmu sajūgu veidi - berzes, indukcijas un pulvera sajūgu veidi, kā arī to pielietošanas iespējas bremzes režīmā.
Lai noskaidrotu, kuru no variantiem izdevīgāk pielietot dzinēju slogošanā, praktiski uzņemtas iepriekšminēto sajūgu mehāniskās un regulēšanas raksturlīknes bremzes režīmā. Veicot pētījumus noskaidrots, ka vislietderīgāk dzinēju slogošanā izmantot indukcijas un pulvera sajūgus bremzes režīma.
Darba apjoms: 60 lappuses, 44 attēli, 14 tabulas, atsauces uz 12 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
elektriski vadāmi sajūgi, dzinēju slogošana, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
electrically manageable clutches, engine loading |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2013 13:34:54 |