Anotācija |
Margaritas Pozengīzes diplomprojekts Tirdzniecības uzņēmuma attīstības
projekts ir izstrādāts latviešu valodā.
Diplomprojekta analītiskā daļā risināti jautājumi par veikalu Otrā elpa, veikala
vietu un lomu savā nozarē, tiesisko formu, īpašuma formu, uzņēmuma darbības
rādītājiem, organizācijas iekšējo un ārējo vidi, SWOT analīzi.
Diplomprojekta aprēķinu daļā ir risinātas problēmas par veikala Otrā elpa
patērētāju mērķgrupu noteikšanu, reklāmas darbības pilnveidošanu, uzņēmuma
paplašināšanās projektu.
Diplomprojekta tehnoloģiskā daļā ir risināti jautājumi par informācijas iegūšanas
tehnoloģiju.
Diplomprojekta darba un dabas aizsardzības daļā ir risināti jautājumi par darba
riskiem veikala Otrā elpa vadītājas darba vietā.
Diplomprojekta grafiskā daļā ir attēloti analītiskās, aprēķinu daļas materiāli un
tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības daļās iegūtie rezultāti.
Lai realizētu uzņēmuma attīstības projektu:
1) tika noteikta patērētāju mērķgrupa-sievietes;
2) paredzēts izplatīt reklāmas lapiņas Liepājas bibliotēkās un mācību iestādēs,
200 reklāmas lapiņu izgatavošanas izmaksas ir 7,55 Ls;
3) paredzēts atvērt veikalu Liepāja, veikala atvēršanas izmaksas ir 3241,33 Ls.
Diplomprojekta apjoms 76.lpp., 10.tabulas, 20.attēli, 2.pielikumi. Darbā
tika izmantoti 43 literatūras avoti. |