Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana
Nosaukums Integrētā mārketinga komunikāciju kompleksa attīstības iespējas nekustamo īpašumu tirgū
Nosaukums angļu valodā Integrated marketing communication complex development potentials in the real estate market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec., docente Kristīne Fedotova
Recenzents Mg.oec., A/S Cemex Laura Lielgaidiņa
Anotācija ANOTĀCIJA Panākumi nekustamo īpašumu pārdošanas jomā, tāpat kā citās nozarēs, ir atkarīgi no mārketinga kvalitātes. Viens no galvenajiem nosacījumiem, lai nekustamā īpašumu tirgū veiksmīgi virzītu preci – nekustamo īpašumu, ir efektīva mārketinga komunikācija. Autore maģistra darbā analizē un pēta integrētā mārketinga komunikācijas attīstības iespējas nekustamo īpašumu tirgū un izvērtē komunikāciju veidus, lai izvēlētos no tiem piemērotākos veidus nekustamā īpašuma virzīšanai līdz patērētājiem. Maģistra darba tēma ir integrētā mārketinga komunikāciju kompleksa attīstības iespējas nekustamo īpašumu tirgū. Darbs sastāv no 3 daļām: analītiskās, teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Maģistra darba mērķis ir izpētot un izvērtējot integrētā mārketinga komunikāciju attīstības iespējas nekustamā īpašumu tirgū, sniegt priekšlikumus par SIA „Oranžnami” komunikāciju procesa uzlabošanas iespējām. Ievada daļā autore iepazīstina ar darba mērķi un izvirzītajiem uzdevumiem. Analītiskajā daļā tiek analizēts mārketinga komplekss Latvijas nekustamo īpašumu tirgū, identificētas galvenās problēmas, kas ietekmē nekustamā īpašuma virzīšanu Latvijas tirgū līdz patērētājam. Maģistra darbā tiek izvērtētas Latvijas integrētā mārketinga komunikāciju īpatnības, priekšrocību un trūkumu teorētiskie aspekti, savukārt pētījuma turpinājumā, pamatojoties uz dažādiem specializētajiem izdevumiem, tiek izvērtēta vispārējā nekustamā īpašuma tirgus situācija Latvijā. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti un analizēti integrēto mārketingu komunikāciju veidi ar dažādiem komunikāciju modeļiem. Tiek noteikta vēlamā teorētiskā nekustamā īpašuma uzņēmumu komunikāciju pārvaldīšanas sistēma saistībā ar veiksmīgām integrētā mārketinga komunikāciju izmantošanas iespējām uzņēmuma darbībā. Praktiskaja daļā autore veic konkrētā uzņēmuma analīzi un izpēta darbības aspektus integretā mārketinga komunikāciju jomā. Liela uzmanība tiek pievērsta kopējā komunikācijas procesa uzlabošanas attīstības iespējām, nosakot mārketinga pasākumu efektivitāti pēc esošās statistiskās informācijas. Atbilstoši darba mērķim tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Darbs rakstīts latviešu valodā. Maģistra darbā ir 123 lapaspuses, 25 attēli, 40 tabulas, izmantoti 41 literatūras avoti un nepublicēti materiāli.
Atslēgas vārdi Nekustamā īpašuma tirgus; Integrētā mārketinga komunikācija; Mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Real estate; Integrated marketing communication; Marketing.
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2013 09:38:27