Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums „Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts”
Nosaukums angļu valodā „Project for improvement of client servicing in a catering company”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs lekt. R. Greitāne
Recenzents
Anotācija Diplomprojekta nosaukums ir Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts. Darbā ir aprakstīta viena no sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem SIA LIDO struktūrvienībām LIDO Dzirnavas. Darbs sastāv no ievada, piecām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta un pielikumiem. Analītiskajā daļā tiek pētīts uzņēmums LIDO un viena no tā struktūrvienībām LIDO Dzirnavas. Analītiskās daļas beigās tiek izvirzītas kuras tiek aprakstītas projektu aprēķinu daļā. Tehnoloģiskajā daļā tiek apskatītas datorprogrammas un kasu sistēma, kuru izmanto uzņēmums darbā ar klientu apkalpošanu. Darba aizsardzības daļā tiek analizēti darba apstākļi LIDO Dzirnavas, un veidots darbības plāns situācijas uzlabošanai. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir atspoguļoti visi izmantotie materiāli darba izstrādei. Pielikumos ir pievienoti septiņi pielikumi. Darba kopējais apjoms neskaitot pielikumus un grafisko daļu ir 84 lapas.
Atslēgas vārdi ANOTĀCIJA Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts
Atslēgas vārdi angļu valodā ANNOTATION Project for improvement of client servicing in a catering company
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 18.04.2011 13:45:11