Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts” |
Nosaukums angļu valodā |
„Project for improvement of client servicing in a catering company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. R. Greitāne |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomprojekta nosaukums ir Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas
pilnveidošanas projekts. Darbā ir aprakstīta viena no sabiedriskās ēdināšanas
uzņēmumiem SIA LIDO struktūrvienībām LIDO Dzirnavas. Darbs sastāv no ievada,
piecām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta un pielikumiem.
Analītiskajā daļā tiek pētīts uzņēmums LIDO un viena no tā struktūrvienībām
LIDO Dzirnavas. Analītiskās daļas beigās tiek izvirzītas kuras tiek aprakstītas projektu
aprēķinu daļā. Tehnoloģiskajā daļā tiek apskatītas datorprogrammas un kasu sistēma,
kuru izmanto uzņēmums darbā ar klientu apkalpošanu. Darba aizsardzības daļā
tiek analizēti darba apstākļi LIDO Dzirnavas, un veidots darbības plāns situācijas
uzlabošanai. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir atspoguļoti visi izmantotie materiāli darba izstrādei.
Pielikumos ir pievienoti septiņi pielikumi. Darba kopējais apjoms neskaitot
pielikumus un grafisko daļu ir 84 lapas. |
Atslēgas vārdi |
ANOTĀCIJA Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ANNOTATION Project for improvement of client servicing in a catering company |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 13:45:11 |