Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ekonomika
Nosaukums "Mārketinga stratēģijas izstrādāšana pieaugušo izglītības iestādēm Latvijā"
Nosaukums angļu valodā "Development of marketing strategy for adult education institutions in Latvia"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.habil.oec., prof. A.Magidenko
Recenzents Dr.oec., prof. J.Ķipsna
Anotācija Stratēģijas izvēlē ir svarīgi attīstīt pārdošanu un mārketingu. Pārdošana un mārketings ir tie, kas konkurences apstākļos nosaka uzņēmuma dzīvotspēju un attīstības tempus. Vienīgais veids ka pieņemt šo izaicinājumu, ir radikāli pārvērst pircēju un uzņēmuma attiecību veidošanu uzņēmumā. Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas tirgzinības instrumentu izmantošanai, lai uzlabotu savus darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus, paplašinātu tirgu, tā veicinot uzņēmuma uzplaukumu. Tomēr Latvijā tirgzinības instrumentu pielietošanā joprojām ir daudz neizmantotu iespēju un arī daudz nepareizi pielietotas funkcijas. Latvijā ar katru gadu samzinās iedzīvotāju skaits, līdz ar to valstī ar vien lielāka problēma paliek klientu un potenciālo klientu skaita samazinājums. Nav izņēmums arī izglītības nozare valstī. Tas nozīmē arī to, ka pieaugušo izglītības iestādēm ir rūpīgi jāpēta tirgus izmaiņas un turpmākie tā attīstības virzieni. Iedzīvotāju samazinājums, liek pieaugušo izglītības iestādēm attīstīt un uzlabot savus pakalpojumus, rast pieeju katram klientam. Protams, šāda veida valstiski notikumi netieši uzlabo apmācību kvalitāti, jo tirgū kopumā veidojas ar vien lielāka konkurence. Otra nozares problēma ir vides pieejamība, jo šāda veida pakalpojumiem ir jābūt pieejamiem ikvienam. Šāda veida problēmas atrisināšana var izveidot mācību iestādei konkurētspējīgo priekšrocību un palielināt klientu skaitu neskatoties uz tirgus izmaiņam.
Atslēgas vārdi Mārketings, izglītība, pieaugušie, startēģija, mārketinga stratēģija, Latvija,
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing, education, adults,strategy, marketing strategy, Latvia
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2013 23:43:03