Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Latvijas tūrisma pakalpojumu eksporta virzīšana” |
Nosaukums angļu valodā |
“Export Promotion of Latvian Tourism Services” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Doc. V.Ozoliņa |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomdarba tēma ir Latvijas tūrisma pakalpojumu eksporta virzīšana, darba autore ir Marta Meija. Diplomdarba mērķis ir mārketinga pasākumu izvēle, lai palielinātu Latvijas tūrisma pakalpojumu pieprasījumu ārvalstu tūristu vidū..
Darbā izpētīta teorētiskā literatūra par mārketingu, tā veidiem, kā arī elektronisko mārketingu tūrisma nozarē, analizēta tūrisma nozare pasaulē un Eiropā, detalizētāk pētīts tūrisms tendences Latvijā un tā eksportspēja, kā arī apskatīti mērķa tirgi un to piesaistei pielietotās mārketinga darbības. Kā arī veikta empīriskā datu vākšana par tūrisma aģentūrām un to komunikāciju salīdzinājums, kā arī elektroniskā mārketinga analīze pielietošana uzņēmumos.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, un pielikumiem.
Darbā izmantotas 16 tabulas, 5 attēli, 54 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
tūrisms, pakalpojumi, eksporta virzīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
tourism, services, export promotion |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2013 10:34:32 |