Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
“WESS Grupas produkta “E-cars.eu” attīstības stratēģija |
Nosaukums angļu valodā |
Development Strategy for WESS Group’s Product “E-cars.eu” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
A.Dzedons |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Diplomdarba nosaukums ir WESS Grupas produkta E-cars.eu attīstības stratēģija.
WESS uzņēmumu grupa automobiļu nozarē darbojas kopš 1991.gada un ir kļuvusi par vienu no vadošajiem uzņēmumiem automobiļu tirdzniecības un pēcpārdošanas apkalpošanas jomā. Šobrīd WESS grupā ietilpst oficiālie Toyota, Lexus un BMW dīleri un oficiālais Honda servisa dīleris.
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt WESS Grupas produkta E-cars.eu attīstības stratēģiju, lai uzņēmums sekmīgi turpinātu ar nozari saistīto horizontālo diversifikāciju un nostiprinātu uzņēmuma konkurētspēju, radot papildus ienākumus no jaunu automobiļu tirdzniecības internetā.
Diplomdarbs ietver industrijas analīzi globālā, reģionālā un Latvijas tirgus līmenī, un nozīmīgāko konkurentu izvērtējumu. Analizēti uzņēmuma iekšējie resursi, to potenciāls jaunās stratēģijas realizēšanas vajadzībām.
Autori identificē piemērotākos biznesa modeļus jaunu automobiļu tirdzniecībai Internetā, ka arī sniedz rekomendācijas E-cars.eu produkta korporatīvā un biznesa līmeņa stratēģijas izstrādei. Rekomendācijas aptver nepieciešamās izmaiņas WESS Grupas organizatoriskajā struktūrā, kā arī piemērotākos potenciālos ārvalstu tirgus jaunā produkta tālākai virzīšanai.
Nobeigumā iekļauti 4 iespējamie scenāriji un attiecīgas finanšu prognozes, lai pamatotu darba ietvaros sniegtās rekomendācijas E-cars.eu korporatīvā līmeņa stratēģijas ieviešanai.
Darbā izmantoti tādi informācijas avoti kā akadēmiskā literatūra (grāmatas, publikācijas un pētījumi), industrijas ziņojumi un izpētes materiāli, ekspertu vērtējumi, profesionālo apvienību sniegtā informācija, statistikas dati, kā arī WESS Grupas finanšu u.c. veida informācija.
Darbs sastāv no 13 nodaļām un kopā satur 59 tabulas (37 darbā un 22 pielikumos), kā arī 5 pielikumus.
Diplomdarba valoda ir angļu. |
Atslēgas vārdi |
auto nozare, mazumtirdzniecība tiešsaistē, korporatīvā stratēģija, starptautiskā stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
automotive industry, online retail, corporate strategy, international strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.05.2013 17:46:08 |