Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Bolderājas stacijas noslogotības analīze un manevru darba uzlabošanas perspektīvas |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Bolderaja Station Workload and Shunting Improvement Perspectives |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dr. inž., docents J.Eiduks |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbā tiek aprakstīta Torņakalna stacijas Bolderājas parka tehniskā un darba organizatoriskā struktūra. Aprakstīts sarežģīts sliežu ceļa plāns un profils posmā Bolderājas stacija Rīgas Brīvostas (Flotes iela) pievedceļi. Aprēķināta caurvedes spējas palielināšanas iespējas un aprakstīta manevru darba organizācija pēc atsevišķās vagonu padošanas tehnoloģijas ieviešanas uz Brīvostas pievedceļiem, noteikta katra manevru sastāva kustības ātruma un laika gaitas izmaiņas braucot pa doto posmu turp un atpakaļ pie atsevišķas pusreisa caurvedes spējas. Sastādīta pienākušā vilciena vagonu padošanas tehnoloģija uz pievedceļiem izejot no pusreisu caurvedes spējas un manevru lokomotīves sērijas. Aprēķināts Bolderājas stacijas nepieciešamais ceļu skaits atkarībā no stacijas noslogotības, kravas objektu pienākšanas un nosūtīšanas intervālu variācijas koeficenta un vagonu padošanas tehnoloģijas uz Brīvostas pievedceļiem. Noteikta maksimālā gada kravas pārstrādes spēja Rīgas Brīvostas pievedceļos pie Bolderājas stacijas noslogotības un pieņemšanas-nosūtīšanas ceļu skaita. Veikta Bolderājas stacijas nepieciešamo ceļu skaita analīze atsevišķām situācijām un izvēlēts to optimālākais skaits.
Darbā: 124 lapaspuses, 9 attēli, 51 tabulas, 6 pielikumi, 9 rasējumu lapas un 15 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
Bolderājas stacijas noslogotības analīze un manevru darba uzlabošanas perspektīvas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Bolderaja Station Workload and Shunting Improvement Perspectives |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.01.2013 23:49:29 |