Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums Satiksmes perspektīvās attīstības projekta izstrāde un transporta plūsmu izpēte Dreiliņos; inženierprojekts Labā atdalītā nobrauktuve un jauna satiksmes mezgla izveide Dreiliņos
Nosaukums angļu valodā Elabiration of a Prospective Traffic Development Project and Study of the Traffic Stream in Dreiliņi; Engineering Design Project The Right Seperate Exit and Construction of a New Traffic Junction in Dreiliņi
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs Prof. J.Smirnovs
Recenzents Z.Lazda
Anotācija Bakalaura darbā tiek pētīta satiksmes perspektīvās attīstības projekta izstrāde un transporta plūsmu izpēte Dreiliņos. Satiksmes perspektīvās attīstības izpētes mērķis ir izvērtēt ietekmi no jaunbūvējamo objektu darbības uz pieguļošo ielu tīklu, krustojumiem un perspektīvajām transporta plūsmām, kā arī izstrādāt priekšlikumus transporta infrastruktūras attīstībai. Darba rezultātā tiek aplēsta transporta kustības intensitāte apbūvējamam kvartālam pieguļošajās ielās, kā arī tiek izstrādāti iespējamie transporta infrastruktūras attīstības varianti. Inženierprojektā ir izstrādāta labā atdalītā nobrauktuve un jauna satiksmes mezgla izveide Rīgā - Dreiliņos. Rekonstrukcija paredzēta posmā no jaunizbūvētās Juglas ielas, pie Dreiliņu rotācijas apļa, gar Kaivas ielu līdz Ē. Valtera ielai. Projektā ir iekļauts viens regulējams luksoforu objekts A. Deglava un Ē. Valtera ielā un labā atdalītā nobrauktuve, kura savieno Juglas ielu ar A. Deglava ielu slēdzot tiešu piekļuvi Kaivas ielai ar Dreiliņu rotācijas apli. Labā atdalītā savienojuma izbūve vajadzības gadījumā ļaus atvieglotāk nokļūt no Juglas ielas uz Kaivas ielu un perspektīvo Kaivas tirdzniecības centru, kā arī atslogos plūsmas, kuras šobrīd tiek virzītas no Juglas ielas caur Dreiliņu rotācijas apli. Savukārt mezgla izbūve ir paredzēta, lai būtu iespēja veikt kreiso atdalīto pagriezienu no A. Deglava ielas uz Ē. Valtera ielu, lai būtu ērtāka nokļūšana uz perspektīvajām būvēm. Rekonstruējamās ielas garums ir 1.06 km, paredzētas 3.75 5.50 m platas braukšanas joslas. Visā ielas garumā ir asfaltētas gājēju ietves un krustojumos ir regulējamas gājēju pārejas. Lietus ūdens novade visā posmā ir slēgta tipa. Ielas tehniskie parametri pieņemti no Latvijas Republikas tehniskajām normām un noteikumiem. Projektā aprēķināti objekta izbūvei nepieciešamie darbu apjomi, sastādītas darbu izmaksu tāmes. Aplūkota dabas aizsardzība, kā arī satiksmes drošības tehnika. Bakalaura darbs ar inženierprojektu sevī ietver 101 lapas teksta, 27 tabulas, 41 attēlus un 14 darba rasējumus.
Atslēgas vārdi Dreiliņi
Atslēgas vārdi angļu valodā Dreilini
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 17.01.2013 19:13:44