Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Biznesa stratēģijas izstrāde Latvijā ražota mājas vīnu izplatīšanai
Nosaukums angļu valodā Business Strategy Development for Distribution of Latvian Produced Table Wines
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs K.Apkalns
Recenzents A.Koliškins
Anotācija Maģistra darba nosaukums: Interneta tiešsaistes biznesa modeļi nelielam Latvijas tūrisma uzņēmumam. Galvenie apspriežamie jautājumi: 1. Tēmas aktualitāte un apskatāmā problēma; 2. Uzņēmuma TravelCo darbības apraksts; 3. Globālā tūrisma industrija apraksts un attīstības tendences; 4. Vispārīgi interneta tiešsaistes biznesa modeļi tūrisma pakalpojumu jomā; 5. Alternatīvu izvēle Latvijas uzņēmumam TravelCo; 6. Latvijas tūrisma tirgus un ekonomikas; 7. Alternatīvu piemērotības apraksts; 8. Alternatīvu novērtējums; 9. Alternatīvas ieviešana; 10. Secinājumi. Galvenie informācijas avoti: Maģistra darbā ir izmantota akadēmiskā literatūra, pētījumi, viedokļi un komentāri. Tabulu un attēlu skaits: Maģistra darbā ir ietvertas 7 tabulas, 2 grafiki un 7 attēli. Maģistra darba valoda: Maģistra darbs izstrādāts angļu valodā.
Atslēgas vārdi interneta ceļojuma aģentūra, kritiski faktori tiešsaistes biznesam
Atslēgas vārdi angļu valodā online travel, OTA, critical success factors
Valoda eng
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 15.01.2013 16:48:21