Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Zvanu centru programmatūras lietojamības testēšanas metodikas izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Usability Testing Methodology for Call Centers’ Software |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Artis Teilāns |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Solvita Bērziša |
Anotācija |
Maģistra darbā galvenokārt ir aplūkoti testēšanas pamati, lietojamības principi, īpatnības un lietojamības testēšanas būtība, instrumentārijs, kas ir pielietojams lietojamības testēšanai, metodes, ar kuru palīdzību var realizēt doto testēšanas veidu. Tāpat teorētiskā darba daļa sniedz informāciju par zvanu centru organizāciju un īpatnībām .
Maģistra darba mērķis - izstrādāt lietojamības testēšanas metodiku zvanu centru programmatūrai. Galvenā mērķa sasniegšanai tika veikti šādi darba uzdevumi: maģistra darba teorētiskajā un analītiskajā daļā aplūkot un izpētīt materiālu, kas saistīts ar lietojamības testēšanu un ar zvanu centru darbību; veikt zvanu centru organizācijas un darbības analīzi, ar mērķi noteikt programmatūras īpatnības, noteikt standarta uzdevumus, ko izpilda operatori klientu apkalpošanas procesā. Zvanu centru darbības un organizācijas analīzei un studēšanai par pamatu tika ņemti Latvijas SIA "TranscomWorlWideLatvia" centrs un Zviedrijas SIA "TranscomWorlWide" centrs, kas apkalpo klientus telekomunikāciju sfērā, bet izmanto atšķirīgas tehnoloģijas savējo mērķu sasniegšanai. Pamatojoties uz studēto teorētisko materiālu un veikto analīzi centros, izstrādāt metodoloģiju. Svarīgs uzdevums darba uzrakstīšanas procesā ir īstenot izstrādātās lietojamības metodikas praktisku pielietojumu. Norādītā uzdevuma izpildei tika izmantota Siebel CRM sistēma, integrāciju lēmums, kas tiek izmantots Zviedru zvanu centrā, un sniegt testēšanas rezultātus.
Pēc veiktā darba ir veikti atbilstoši secinājumi.
Maģistra darba apjoms ir - _103_. lpp., _25_ tabulas, _18_ attēli. |
Atslēgas vārdi |
Zvanu centrs, metodika, llietojamības testēšana, lietojamība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Call center, methodology, usability testing, usability |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2013 15:14:57 |