Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automobiļu transports |
Nosaukums |
"Bezceļa automobiļa pārgājība" |
Nosaukums angļu valodā |
"Off-Road Truck Passability" |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
MBA Ing. docents prakt. Juris Kreicbergs |
Recenzents |
Dr.Sc.Ing. docents Aivis Grīslis |
Anotācija |
Maģistra darbs ir izstrādāts par tēmu „Bezceļa automobiļa pārgājība”.
Maģistra darba mērķis ir analizēt un salīdzināt uzprojektētā bezceļa automobiļa uz Gaz- 66 bāzes pārgājību. Pārgājība tiek salīdzināta un analizēta dažādos atšķirīgos bezceļa apstākļos. Pārbaudāmā hipotēze: uzprojektētais bezceļa automobilis ir ar spēju pārvarēt dažādus šķēršļus un braukt bezceļa apstākļos ar augstāku pārgājību, salīdzinot ar standarta Gaz- 66. Bezceļa apstākļi ir purvains apvidus, mālaini, kūdraini, sniegoti apvidi bez ceļa u.tml.
Darbs sastāv no sekojošām nodaļām: Pirmā nodaļa ir vilces – saķeres īpašību palielināšanas veidu analīze, otrā nodaļa ir iepriekš veikto pētījumu analīze saistībā ar automobiļu pārgājību. Trešajā nodaļā ir aprakstīts projektētā objekta raksturojums, ceturtajā nodaļā ir aprakstīta pētījuma metodika. Piektajā nodaļa tiek veikta pētījumā iegūto datu analīze. Sestā nodaļa pamato kāpēc tiek veikts pētījums. Darbā iegūtie rezultāti liecina, ka automobilis Gaz – 66 ar arkveida riepām ir ar daudz augstāku pārgājību neka standarta automobilis Gaz – 66.
Aprakstošās daļas apjoms – 79 lpp., attēlu skaits - 59, tabulu skaits – 2, izmantoto informācijas avotu skaits – 18.
Darbs ir sarakstīts latviešu valodā. |
Atslēgas vārdi |
automobiļi, bezceļš, pārgājība, grunts deformācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
vehicles, off-road, passability, ground deformation. |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2013 17:31:02 |