Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bogdanovs D. (2012.) Uzziu dienesta mārketinga pasākumu attīstības projekts
Rīga: Rīgas Tehniska Universitāte, studiju programma Uzēmējdarbība un vadišana 99
lpp., bibliogrāfija - 18 nosaukumi latviešu valodā.
Darbs sastāv no ievada, analītiskas daļas, projekta aprēķinu daļas, tehnologiskas daļas, darba
un dabas aizsardzības daļas, secinājumiem un priekšlikumiem.
Diplomprojekta mērķis veikt analīzi SIA Lattelecom BPO uzēmumam un uzlabot
uzēmuma darbību, izstrādājot mārketinga aktivitāšu plānu
Darba ir aprakstīta uzēmuma darbība, resursu novertējums un jaunas ieceres apraksts, kā arī
aprakstīta un izanalizēta tieši ietekmējoša ārējā vide un veikta SVID analīze.
Darba ir komercdarbības mērķi un stratēgijas, nepieciešamo resursu perspektīvas plāns,
finanšu plāns un ieceretais ekonomiskais novērtējums.delete
Analītiskajā daļā veikta uzēmuma iekšējās un ārējās vides analīze, nosakot uzēmumā
pastāvošās problēmas, projekta aprēķinu daļā noteiktas piemērotākās primārās un sekundārās
mārketinga stratēģijas, izstrādāti priekšlikumi uzēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai,
izmantojot pārdošanas veicināšanas pasākumus, tiešās pārdošanas uzlabošanas pasākumus,
tādējādi uzlabojot arī uzēmuma atpazīstamību un piesaistot vairāk klientu, tehnoloģiskajā
daļā atspoguļotas programmam ar kuru palīdzību tiek veiktas darbības, darba un dabas
aizsardzības daļas aprakstīti darba riski uzēmumā.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: uzēmumam, savas darbības attīstībai jāizmanto
aktīvāka mārketinga komunikācija, tāpēc darbā izstrdādāti priekšlikumi uzziu dienesta 1188
popularizēšanai.Secinājumi: 1. Iztaisita mārketinga komunikāciju programma uzēmuma
Lattelekom BPO. 2. Izstrādāts marketinga komunikāciju plāns. Priekšlikums: Uzēmumam
vajag atjaunot reklāmas kampau ar mērķi - atgādināt patērētājam kādu tieši informāciju viš
var saemt piezvanot 1188 un informēt par iespēju saemt viām nepieciešamo informāciju
ātri, kvalitatīvi un ērti. |