Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ražošanas inženierzinības un vadība
Nosaukums Madonas novada ģeomārketings
Nosaukums angļu valodā The geomarketing of Madona region
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Aigars Laizāns
Recenzents
Anotācija Maģistra darbu Madonas novada ģeomarketings izstrādāja Nora Vucāne. Maģistra darbā tika izstrādāts praktisks ģeomarketinga instruments ražošanas attīstības veicināšanai un jaunu investīciju piesaistei Madonas novadā. Maģistra darba pētījums parādīja, ka šobrīd Latvijas pašvaldības nepilnīgi izmanto informācijas tehnoloģiju, t.sk. ģeogrāfiskās informācijas sistēmas piedāvātās iespējas efektīvai pašvaldības funkciju pārvaldībai. Strukturējot un apvienojot valsts un pašvaldību datubāzēs pieejamo informāciju ir iespējams izveidot efektīvu ģeomarketinga instrumentu zemes un īpašuma tirgus aktivitātes veicināšanai, tādējādi piesaistot jaunus investorus un palielinot pašvaldības ieņēmumus nodokļu veidā. Maģistra darbam ir 3 daļas, tā apjoms ir 86 lapas, tas ietver 40 attēlus, 5 tabulas un 34 bibliogrāfiskā satura vienības.
Atslēgas vārdi mārketings, ĢIS, ģeomārketings, datu bāze
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, GIS, geomarketing, data base
Valoda eng
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 02.07.2012 10:05:22