Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Madonas novada ģeomārketings |
Nosaukums angļu valodā |
The geomarketing of Madona region |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Aigars Laizāns |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbu Madonas novada ģeomarketings izstrādāja Nora Vucāne. Maģistra darbā tika izstrādāts praktisks ģeomarketinga instruments ražošanas attīstības veicināšanai un jaunu investīciju piesaistei Madonas novadā. Maģistra darba pētījums parādīja, ka šobrīd Latvijas pašvaldības nepilnīgi izmanto informācijas tehnoloģiju, t.sk. ģeogrāfiskās informācijas sistēmas piedāvātās iespējas efektīvai pašvaldības funkciju pārvaldībai. Strukturējot un apvienojot valsts un pašvaldību datubāzēs pieejamo informāciju ir iespējams izveidot efektīvu ģeomarketinga instrumentu zemes un īpašuma tirgus aktivitātes veicināšanai, tādējādi piesaistot jaunus investorus un palielinot pašvaldības ieņēmumus nodokļu veidā.
Maģistra darbam ir 3 daļas, tā apjoms ir 86 lapas, tas ietver 40 attēlus, 5 tabulas un 34 bibliogrāfiskā satura vienības. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, ĢIS, ģeomārketings, datu bāze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, GIS, geomarketing, data base |
Valoda |
eng |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.07.2012 10:05:22 |