Anotācija |
Bakalaura darba mērķis projektēt uzņēmumu, kas nodarbotos ar apģērbu sērijveida ražošanu mazos apjomos, kā arī ar atsevišķu individuālo pasūtījumu veikšanu.
Darbu veido 9 nodaļas:
o idejas apraksts,
o tirgus pētījums,
o kompozīcija,
o materiālu izvēle,
o konstruktīvā projektēšana,
o darbnīcas izveide,
o ražošanas plānošana,
o jaunā produkta prečzīme un reklāmas kampaņa.
Veicot finanšu ekonomiskos aprēķinus, analizēti ekonomiskie rādītāji, lai saražotās preces virzīšana tirgū būtu efektīva.
Darbā ir veikta tirgus analīze, kas analizē tirgu un tā segmentus, noskaidrojot patērētāju pieprasījumu, konkurentu piedāvājumu un mārketinga iespējas. Tika veikta 81 respondentu aptauja.
Darba ietvaros ir izveidota prezentācijas kolekcija Herbārijs, ar mērķi piesaistīt potenciālos pircējus un iegūt atpazīstamību patērētāju vidū.
Bakalaura darba apjoms ir 147.lpp. un 2 pielikumi. |