Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Mākoņskaitļošanas tehnoloģijas uzņēmuma informācijas apstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Cloud Computing Technologies for Enterprise Information Processing |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Artis Teilāns |
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir izpētīt skaitļošanas mākoņu uzbūvi, rast izpratni par skaitļošanas mākoņu pielietojumu, salīdzināt četras uz mākoņskaitļošanas tehnoloģijas balstītas CRM (angliski - Customer relationship management. Tiešā tulkojumā - Klientu attiecību vadības) sistēmas, no tām izvēlēties piemērotāko un to uzstādīt.
Maģistra darbā tiek sniegts ieskats skaitļošanas mākoņu vēsturē, kurā tiek norādīts uz skaitļošanas mākoņu idejas pirmsākumiem. Tiek arī raksturoti iespējamie skaitļošanas mākoņu tipi un darbības slāņi. Lai veidotu izpratni par skaitļošanas mākoņiem, tiek apskatīti skaitļošanas mākoņu izmantošanas pozitīvie un negatīvie aspekti, raksturoti veicamie soļi skaitļošanas mākoņu uzlabošanai, kā arī raksturotas iespējamās nākotnes tendences skaitļošanas mākoņu jomā.
Darba praktiskajā daļa tiek salīdzinātas četras CRM sistēmas un par labāko atzīta Insightly CRM sistēma, sistēma tiek uzstādīta, nokonfigurēta un tajā tiek ievadīti dati.
Maģistra darbs ir izstrādāts uz 68 lapām, tas satur 5 pamatdaļas, kurās ir 37 attēli un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Skaitļošanas mākonis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Cloud computing |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.06.2012 23:13:41 |