Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Modernizēto elektrovilcienu drošuma analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Reliability of Modernized Electric Trains |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
J.Eiduks Dr.sc.ing., docents |
Recenzents |
Pāvels Gavrilovs Dr.sc.ing., lektors |
Anotācija |
Anotācija
Darba mērķis modernizēto elektrovilcienu iekārtu drošuma rādītāju novērtējums balstoties uz kontrolējamo parametru rādījumiem un pēc detaļu un mezglu izmēģinājumu atteikumiem. Izskatīts modernizēto elektrovilcienu ER2 drošums pielietojot jaunus statiskos pārveidotājus RTA-37. Izanalizēts priekšrocības un trūkumi šā tipa elektrisko iekārtu darbā, ekspluatācijas laikā, apkopojot no A/s Pasažieru vilciens un A/s VRC Zasulauks rīcībā esošo informāciju.
Maģistra darbā tiek aplūkots tehniskā stāvokļa novērtējuma modelis vilces dzinējiem un vilces piedziņām modernizētajiem elektrovilcieniem, to drošums, ņemot vērā uzkrājušos informāciju par atteikumiem un mezglu nodilumiem ekspluatācijas laikā, konkrētos apstākļos, kādus nosaka patlaban esoša plānoto profilaksesa remontu sistēma.
Darbā ir izmantota optimālo risinājumu teoriju elementi, kuri bāzēti uz MathCAD programmas izstrādātiem modeļiem. Izstrādāti matemātiskie modeļi vilces pārvada zobratu nodiluma prognozei. Darbs sastāv no 107 lappusēm, 17 zīmējumiem, 20 tabulām, pielikumiem un bibliogrāfiskā saraksta. |
Atslēgas vārdi |
Modernizēto elektrovilcienu drošuma analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Reliability of Modernized Electric Trains |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.06.2012 10:03:23 |