Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Reklāmas video klipu izveidošana |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Advertising Videoclips |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.sc.ing., prof. A.Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs veltīts reklāmas video klipu izveidošanas izpētei. Darbs sastāv no četrām nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikuma.
Pirmā nodaļa veltīta vēsturei un tēmas aktualitātei.
Otrā nodaļa ir veltīta problēmas izklāstam, tiek aprakstīts darba mērķis un izklāstīti darba uzdevumi, kas jāveic, lai sekmīgi sasniegtu izvirzīto mērķi.
Trešajā nodaļā tiek sniegts ieskats soļos, kas jāveic, lai izveidotu video klipu, proti, koncepcijas izveidē, scenārija izveidē, personāžu dizaina izstrādāšanā, tēlu karšu izveidošanā, kadrējuma izveidē. Tāpat tiek aplūkota Adobe Flash Professional programmatūra un tajā pieejamās animēšanas metodes, klipu audio noformēšana un dots īss programmatūras Adobe After Effects apskasts.
Ceturtajā nodaļā ir detalizēti izklāstīta reklāmas video klipa izstrādes gaita. Tiek aprakstīts, kā notika koncepcijas izveide, izstrādāts scenārijs, animēto tēlu dizains, tēlu kartes, klipa kadrējums, animēšana un komponēšana.
Darbā: 55 lappuses teksta, 49 attēli, 1 pielikums un 14 bibliogrāfijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Animācija, Flash, Reklāma, klips, video, audio |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Animation, Flash, Comercial, clip, video, audio |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2012 17:04:03 |