Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Enerģētika un elektrotehnika |
Nosaukums |
"Asinhronās piedziņas īpatnības" |
Nosaukums angļu valodā |
"Asynchronous drives features" |
Struktūrvienība |
27200 Enerģētikas institūts |
Darba vadītājs |
E.Ketnere |
Recenzents |
|
Anotācija |
Pirmais asinhronais dzinējs bija izstrādāts XIX gadsimtā otrajā pusē un kopš tā laika konstruktīvi tas nebija izmainīts. Asinhronais dzinējs , kas darbojas rotācijas magnētiska lauka, var darboties trīs veidos : enerģijas ieguvei, elektromagnētisko bremžu un pārvērst elektrisko enerģiju mehāniskajā enerģijā. Asinhronais dzinējs veic vērtīgu darbu enerģijas transformācijā.
Vairāk nekā gadsimtu cilvēce izmanto asinhrono dzineju rūpnieciskiem lietojumiem kā arī ikdienas sadzīves tehnikā.
Darbā tika izpētīts asinhrona dzinēja uzbūve, mīkstas palaišanas iekārtas un frekvences pārveidotāju.
Darbā ir 53 lapaspuses, 39 attēli, 3 tabulas. |
Atslēgas vārdi |
Asinhrona piedziņa |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
induction motor |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2012 13:43:43 |