Anotācija |
Mūsdienās eksistē liels daudzums apģērbu plašražošanas uzņēmumu, taču ražošanas process tiek apgrūtināts augstās konkurences, ekonomiskās krīzes un modes sfēras straujo izmaiņu dēļ. Uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no pasūtījumu daudzuma un nepieciešamā laika šo pasūtījumu izpildei, tādēļ vadībai un plānošanai ir liela nozīme. Dotais darbs ir veltīts sieviešu virsģērbu plašražošanas uzņēmuma procesu izpētīšanai, pasūtījumu grafiku izveidošanai un minimālo pasūtījumu izpildes laiku aprēķināšanai sortimenta pamatveidiem. Darba teorētiskā daļa balstās uz N.Sprancmanis; J. Merkurjeva; I. Matisonnes; I. Blumfeldes, I. Slavinskas, J. Romancēvičas, A. Purviņa, V. Praudes, U. Baltutisa u.c. atziņām par loģistikas nozīmi uzņēmuma darbībā, loģistikas būtību un tās pamatveidiem. Darba praktiskajā daļā ir pētīta apģērbu ražošanas uzņēmuma konstruktīvi-tehnoloģisks process un izveidoti Ganta grafiki ražotiem apģērbu pamatveidiem ar SmartDraw programmas palīdzību. Bakalaura darba autora veikto pētījumu rezultāti tika nolasīti 6. International Textile, Clothing & Design Conference- Magic world of textile. 2012 Dubrovnik, Croatia. (Dubrovnika, Horvātijā). Bakalaura darbs satur ievadu, 5 nodaļas, secinājumus, literatūras sarakstu (32 avoti), 18 attēlus, 19 tabulas, 5 pielikumus, kopā 67 lppuses. |