Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Objektorientētas programmēšanas tehnoloģijas mobilo telefonu spēļu izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Object Oriented Programming in Mobile Phones Games Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.cs.ing., prof. L.Novickis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomdarba tēma ir Objektorientētas programmēšanas tehnoloģijas mobilo
telefonu spēļu izstrādē.
Darbā ir izpētītas objektorientētas tehnoloģijas mobilo telefonu spēļu izstrādei. Tika izvērtētas operētājsistēmas Apple iOS un Google Android, kā arī izstādes vides iOS SDK (Xcode) un Android SDK.
Izanalizējot katras tehnoloģijas priekšrocības un trūkumus, tika izvēlēta vide un līdzekļi spēles izstrādei un programmēšanai.
Darbā tika izpētīta pārdošanas statistika internetveikalos Apple Store un Google Play.
Praktiskajā darba nodaļā tika izstrādāta spēle #1 Beerpong Xcode vidē, izmantojot objektorientēto programmēšanas valodu Objective C. Šo spēli veiksmīgi apstiprināja Apple, un tagad tā ir pieejama internetveikalā Apple Store.
Diplomdarbs sastāv no 72 lapām drukātā veidā. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām: Mobilo telefonu spēļu analīzes, Objektorientēto tehnoloģiju pētīšanas, Spēļu izstrādes praktiskais piemēra, secinājumiem, literatūras saraksta un 4 pielikumiem. Kopējais izmantotais literatūras skaits ir 21 avots. Diplomdarbs satur 35 attēlus un 5 tabulas. |
Atslēgas vārdi |
Objektorientētas programmēšanas tehnoloģijas mobilo telefonu spēļu izstrādē |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Технологии объектно ориентированного программирования в разработке игр для мобильных телефонов |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.06.2012 10:46:19 |