Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Sociālo e-apmācības sistēmu novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Social E-learning Systems |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Jānis Kampars |
Recenzents |
|
Anotācija |
E-apmācība ir viens no ērtākajiem apmācību veidiem šajā laikā. Taču pastāv e-kursu lietojamības problēmas. Tās ir saistītas tieši ar to, ka tam ir maz potenciālo apmeklētāju tieši studentu vidū. Bieži vien e-kursi tiek aplūkoti tikai mācību laika beigās vai pirms kādiem svarīgiem notikumiem, piemēram, eksāmena.
Daudzie pētījumiem parādīja, ka sociālo tīklu iesaistīšanās e-kursa izstrādē un organizācijā varētu motivēt studentus aktīvāk piedalīties kursa piedāvātajās darbībās, tāpēc darba mērķis ir veicināt e-apmācības efektivitāti, izmantojot sociālo tīklu būtiskās īpašības, kas palīdzētu piesaistīt lielāku e-apmācības lietotāju uzmanību.
Darba gaitā veikta teorētisko tēmu apskate un analīze, praktiska pētīšana un novērtēšana. Tika izveidotas diagrammas, ar kuru palīdzību tika parādīta pieejamā e-kursa apmeklētības līkne attiecīgajā laika periodā. Kā arī tika izpētītas sociālo tīklu un e-apmācības sistēmu aktivitātes. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem un veiktajiem pētījumiem, tika izstrādāta demo kursa versija. Lietojamības celšanai tika izstrādātas metodes, rekomendācijas un noteikumi, kas cels e-kursa kvalitāti.
Pētījums tika aizstāvēts 51. RTU studentu zinātniskajā un tehniskajā konferencē.
Darba apjoms 69 lpp., 16 attēli un 15 pielikumu. |
Atslēgas vārdi |
e-apmācība; sociālie tīkli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-learning; social networks |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2013 14:24:49 |