Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Fotorealistiska objekta izveide Autodesk Maya vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Modeling a Fotorealistic Object in Autodesk Maya |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir fotoreālistiska objekta izveide Autodesk Maya vidē. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļa vispārīgi tiek aprakstīta Autodesk Maya programmatūra, tās interfeiss un īss ieskats vēsturē. Tiek uzskaitīti galvenie modelēšanas veidi un to rīki, kā arī materiālu un tekstūru uzklāšana modelim. Tāpat tiek izklāstīta gaismas avotu pievienošanas nozīme scēnai un to sistemātisks uzskaitījums. Teorētiskajā daļas nobeigumā tiek dots neliels ieskats attēlu renderēšanas norisē , iebūvēto renderēšanas metožu salīdzinājums ar pievienoto Mental Ray renderēšanas programmu.
Praktiskajā daļā tiek atspoguļota trīsdimensiju motocikla patstāvīga modelēšanas gaita. Tiek veikta motocikla galveno detaļu modelēšana izmantojot visas teorētiskajā daļā uzskaitītās modelēšanas metodes, kā arī materiālu un tekstūru izveide un uzklāšana uz motocikla detaļām. Fotorealistiska rezultāta iegūšanai tiek pievienoti vairāki gaismu avoti, kā arī aprakstīta Mental Ray renderēšanas programma.
Bakalaura darbs ietver sevī 51 lappuses, 39 attēlus, 2 pielikumus un 14 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Fotorealistisks objekts, modelēšana, Autodesk Maya |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Fotorealistic object, modeling, Autodesk Maya |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2012 14:39:30 |