Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Fotorealistiska objekta izveide Autodesk Maya vidē
Nosaukums angļu valodā Modeling a Fotorealistic Object in Autodesk Maya
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba tēma ir fotoreālistiska objekta izveide Autodesk Maya vidē. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļa vispārīgi tiek aprakstīta Autodesk Maya programmatūra, tās interfeiss un īss ieskats vēsturē. Tiek uzskaitīti galvenie modelēšanas veidi un to rīki, kā arī materiālu un tekstūru uzklāšana modelim. Tāpat tiek izklāstīta gaismas avotu pievienošanas nozīme scēnai un to sistemātisks uzskaitījums. Teorētiskajā daļas nobeigumā tiek dots neliels ieskats attēlu renderēšanas norisē , iebūvēto renderēšanas metožu salīdzinājums ar pievienoto Mental Ray renderēšanas programmu. Praktiskajā daļā tiek atspoguļota trīsdimensiju motocikla patstāvīga modelēšanas gaita. Tiek veikta motocikla galveno detaļu modelēšana izmantojot visas teorētiskajā daļā uzskaitītās modelēšanas metodes, kā arī materiālu un tekstūru izveide un uzklāšana uz motocikla detaļām. Fotorealistiska rezultāta iegūšanai tiek pievienoti vairāki gaismu avoti, kā arī aprakstīta Mental Ray renderēšanas programma. Bakalaura darbs ietver sevī 51 lappuses, 39 attēlus, 2 pielikumus un 14 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Fotorealistisks objekts, modelēšana, Autodesk Maya
Atslēgas vārdi angļu valodā Fotorealistic object, modeling, Autodesk Maya
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 11.06.2012 14:39:30