Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D datorspēles grafiskā dzinēja izstrāde, izmantojot OpenGL |
Nosaukums angļu valodā |
The Development of 3D graphics Engine for Computer Game Using OpenGL |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. asist. A. Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
3D DATORSPĒLES GRAFISKĀ DZINĒJA IZSTRĀDE, IZMANTOJOT OPENGL
Darbs ir veltīts atklātajai grafiskajai bibliotēkai OpenGL, kas tiek plaši izmantota datorspēļu izveidē. Darba rezultātā ir iegūta informācija par OpenGL un tās izmantošanas principiem 3D grafiskā dzinēja izstrādē. Arī ir izpētīta Microsoft Visual C++ integrētā izstrādes vide. Ar šīs vides un OpenGL palīdzību ir izstrādāta neliela 3D grafiskā dzinēja datorspēle Labirints.
Darba apjoms: 70 lpp., 31 attēli, 2 tabulas un 14 literatūras informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D, datorspēle, grafiskais dzinējs, izstrāde, OpenGL |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
development, 3D, graphics engine, computer game, OpenGL |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2012 16:16:10 |