Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums 3D datorspēles grafiskā dzinēja izstrāde, izmantojot OpenGL
Nosaukums angļu valodā The Development of 3D graphics Engine for Computer Game Using OpenGL
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.gr. asist. A. Sisojevs
Recenzents
Anotācija 3D DATORSPĒLES GRAFISKĀ DZINĒJA IZSTRĀDE, IZMANTOJOT OPENGL Darbs ir veltīts atklātajai grafiskajai bibliotēkai OpenGL, kas tiek plaši izmantota datorspēļu izveidē. Darba rezultātā ir iegūta informācija par OpenGL un tās izmantošanas principiem 3D grafiskā dzinēja izstrādē. Arī ir izpētīta Microsoft Visual C++ integrētā izstrādes vide. Ar šīs vides un OpenGL palīdzību ir izstrādāta neliela 3D grafiskā dzinēja datorspēle Labirints. Darba apjoms: 70 lpp., 31 attēli, 2 tabulas un 14 literatūras informācijas avoti.
Atslēgas vārdi 3D, datorspēle, grafiskais dzinējs, izstrāde, OpenGL
Atslēgas vārdi angļu valodā development, 3D, graphics engine, computer game, OpenGL
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2012 16:16:10