Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D spēļu modeļa izstrādāšana |
Nosaukums angļu valodā |
Development of 3D Game Model |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.g. prof. A. Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbā tiek izstrādāta un realizēta 3D spēle, kas ļauj cilvēkam spēlēt pret datoru. Tiek apskatīta spēļu hronoloģija, spēļu arhitektūra, loģika, ka arī izstrādāšanas etapi; tiek apskatīti spēļu algoritmi un spēļu apraksts spēles teorijā; ka arī tiek apskatīti daži OpenGL vides rīki 3D spēles realizēšanai. Izvēlētājā spēlē tiek izstrādāts un realizēts datora spēles algoritms; tiek realizēta spēles elementu attēlošana 3D telpā, izmantojot OpenGL vidi un realizēts spēles interfeiss, izmantojot C++ Builder programmēšanas vidi.
Darba apjoms - 116 lpp, 54 attēli, 7 tabulas, 4 pielikumi, 24 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D spēle, OpenGL |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D game, OpenGL |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2012 11:02:20 |