Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Mākslīgā intelekta metožu pielietošana galda spēlēs “Sapieris”
Nosaukums angļu valodā Application of Artificial Intelligence Methods in the Game “Minesweeper”
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs LDI prof. J.Grundspeņķis
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbā ir aprakstītas visplašāk izmantotas mākslīga intelekta metodes, un izstrādāta programma, kura tos izmanto. Ir aprakstītas metodes, kuru izmantošana var palielināt spēlētāja uzvaras iespēju, ir aprakstīti loģiskie likumi kurus ir jāievēro analizējot spēles stāvokli lai uzvarētu. Tie ir gan pielietoti programmā, gan aprakstīti darbā tā, lai jebkurš varētu pats tos lietot. Datorprogrammas izstrādes laikā tika veikts pētījums par mākslīgo neironu tīklu pielietošanas iespēju dotām uzdevumam. Tika pārbaudītas dažādas tīklu konfigurācijas (tika mainīts perceptrona slēpto slāņu skaits, neironu skaits tajos), un izvēlēta viena dotam uzdevumam optimālāka konfigurācija, kura tika pielietota izstrādātajā programmā. Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 33 attēli, 2 tabulas, 3 formulas, 5 pielikumi. Tika izmantoti 2 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi sapieris; mākslīgais intelekts
Atslēgas vārdi angļu valodā minesweeper; artifical intelligence
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 18.04.2011 14:20:19