Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Mākslīgā intelekta metožu pielietošana galda spēlēs “Sapieris” |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Artificial Intelligence Methods in the Game “Minesweeper” |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
LDI prof. J.Grundspeņķis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā ir aprakstītas visplašāk izmantotas mākslīga intelekta metodes, un izstrādāta programma, kura tos izmanto. Ir aprakstītas metodes, kuru izmantošana var palielināt spēlētāja uzvaras iespēju, ir aprakstīti loģiskie likumi kurus ir jāievēro analizējot spēles stāvokli lai uzvarētu. Tie ir gan pielietoti programmā, gan aprakstīti darbā tā, lai jebkurš varētu pats tos lietot. Datorprogrammas izstrādes laikā tika veikts pētījums par mākslīgo neironu tīklu pielietošanas iespēju dotām uzdevumam. Tika pārbaudītas dažādas tīklu konfigurācijas (tika mainīts perceptrona slēpto slāņu skaits, neironu skaits tajos), un izvēlēta viena dotam uzdevumam optimālāka konfigurācija, kura tika pielietota izstrādātajā programmā. Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 33 attēli, 2 tabulas, 3 formulas, 5 pielikumi. Tika izmantoti 2 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
sapieris; mākslīgais intelekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
minesweeper; artifical intelligence |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 14:20:19 |