Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Flash pielietošana spēļu izstrādei sociālajiem tīkliem |
Nosaukums angļu valodā |
Games Development for Social Networks Using Flash |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., doc. M.Uhanova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā Flash pielietošana spēļu izstrādei sociālajiem tīkliem izpētītas problēmas saistītas ar sociālo tīklu tendencēm un strauji augošo aktualitāti, kā arī Flash tehnoloģiju atbilstību, iespējas un piemērotību sociālo spēļu realizācijai.
Darba mērķis ir izpetīt Flash tehnoloģijas, un ar praktisku piemēru nodemonstrēt to iespēju pielietojumu sociālo spēļu izstrādē. Darbā veikta sociālo spēļu izstrādes tehnoloģiju izpēte un veikts apskats eksistējošu risinājumu šo spēļu projektējuma, struktūras un reālās sistēmas izveidē.
Darba gaitā tika izstrādāta sociālā spēle ar nosaukumu Fikss, kura integrēta izvēlētā sociālajā tīklā Draugiem.lv. Spēles izstrāde veikta iepriekš izstrādājot detalizētu projektējumu ar tai uzstādītajām prasībām, darbības principiem un uzbūves specifiku. Spēles izstrāde demonstrē izvēlēto tehnoloģiju pielietojumu praktiskas sistēmas izveidošanā.
Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām.
Pirmā nodaļa veltīta pētījumam par sociālo tīklu aktualitāti, specifiku, kā arī izskatīti divi no Latvijas populārākajiem sociālajiem tīkliem, Draugiem.lv un One.lv.
Otrajā nodaļā sniegts ieskats par Flash Tehnoloģiju vēsturi, specifiku, īpatnībām, to pielietoto ActionScript programmēšanas valodu un animāciju veidošanas principiem.
Trešajā nodaļā tiek veikts klient-server arhitektūras sociālās spēles projektējums, kurā aprakstīta spēles darbības sfēra, sistēmas modeļi un to atbilstošās projektējuma shēmas, funkcionālās un nefunkcionālās prasības, kā arī starpprocesu un datu atkarības sistēmas ietvaros.
Ceturtā nodāļa veltīta darba praktiskās daļas sociālās spēles realizācijas, apskatei, detalizētam projektējumam, lietojuma funkcionalitātes aprakstam, kā arī tās lietotāja dokumentācijai, kurā izskatīta iepriekšējās nodaļas moduļu darbības principi pēc realizācijas.
Dokuments sastāda 63 lappuses, un tājā iekļauti 55 attēli, 6 tabulas un 17 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
FLASH TEHNOLOĢIJAS, SOCIĀLIE TĪKLI, SPĒĻU IZSTRĀDE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
FLASH TECHNOLOGIES, SOCIAL NETWORKS, GAME DEVELOPMENT |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2012 20:24:17 |