Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta sistēmu inženierija |
Nosaukums |
Divkontūru gāzturbīnas dzinēja pretpompažas sistēmas izstrādāšana |
Nosaukums angļu valodā |
Development of a Anti-surge System for a Turbofan Engine |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Profesors Sergejs Doroško |
Recenzents |
Profesors Aleksandrs Urbahs |
Anotācija |
Bakalaura darba ar projekta daļu tēma: Divkontūra gaztutbinās dzinēja pretpompažas sistēmas izstrādāšana.
Autors: Konstantīns Čmils; darba vadītājs: prof. Sergejs Doroško.
Šī bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz GTDD (gāzes turbīnas divkontūra dzinēju) CFM-56-5A1, zinot no ražotajiem dzinēja pamata raksturojumus, aprēķināt dzinēja ģeometriskus parametrus un izskaitļot kompresora gāzes dinamiskus parametrus. Ņemot vērā teorētisko un aprēķināto pamatojumu noteikt optimālo pretpompažas darba shēmu.
Šajā darbā tiek izpētīta lidmašīnu divkontūra gāzes turbīnas dzinēji, izanalizēti šā tipa dzinēju trūkumi un priekšrocības salīdzinot ar gāzes turbīnas dzinēju. Tika izpētīts aksiāla kompresora darbs uz aprēķinātiem un neaprēķinātiem darba režīmiem, stabilitātes zaudējuma cēloņi. Tika pievērsta uzmanība, aksiāla kompresora regulēšanas pamatuzdevumam un tas regulēšanas pielietojuma shēmai. Darbs uzrakstīts uz 84 lapaspusēm. Darba ir 4. tabulas, 43 attēli un shēmas, tika pielietota 91 formula, tiek izmantoti 18 avoti un 4 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Divkontūru gāzturbīnas dzinēja pretpompažas sistēmas izstrādāšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Development of a Anti-surge System for a Turbofan Engine |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2012 19:34:46 |