Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta sistēmu inženierija |
Nosaukums |
Transporta uzņēmuma autoparka struktūras un uzturēšanas izmaksu optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Vehicle Fleet Structure and Maintenance Expenses of a Transport Company |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Asistente Kristīne Carjova |
Recenzents |
Docents Viktors Feofanovs |
Anotācija |
Studiju programmas Transporta sistēmu inženierija studentes Kristiānas Pūcītes Bakalaura darbs Transporta uzņēmuma autoparka struktūras un uzturēšanas izmaksu optimizācija. Teorijas daļā tiek veikta informācijas apkopošana par autoparka struktūru, tā uzturēšanas izmaksu posteņiem un iespējamajiem optimizācijas variantiem.
Darbā tiek veikta mazlietotu kravas mašīnu tirgus izpēte un aprēķināts ietaupījums, kas rastos, ja jaunu mašīnu vietā uzņēmums iegādātos mazlietotas automašīnas.
Izvēlētajam transporta uzņēmumam piederošajā teritorijā automašīnu stāvvietu izvietojums ir nelietderīgs, jo, neergonomiski novietojot transportlīdzekļus, liela daļa teritorijas paliek neizmantota. Optimizācijas rezultātā tiek mainīts autoparka stāvlaukumā esošo stāvvietu novietojums, tāpēc tiek uzlabots satiksmes drošums, samazināta lieku manevru nepieciešamība, kā arī atbrīvota pietiekami liela teritorija servisa izveidei. Darbā ir aprēķināts optimālais servisa teritoriālais lielums, kā arī parādīta skaitliskā atšķirība starp izdevumiem, kas rodas remontējot transportlīdzekļus ar uzņēmumu nesaistītā servisā un uzņēmumam piederošā servisā.
Bakalaura darba rezultāts ir autoparks ar maksimāli zemām uzturēšanas izmaksām un optimālu stāvlaukuma izmantošanu.
Darbs satur 7 attēlus, 9 tabulas un 22 formulas. |
Atslēgas vārdi |
Autoparks, Autoparka uzturēšanas izmaksu optimizācija. Stāvlaukums. Serviss. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Truck fleet. Maintenance costs optimization. Parking place. Reapir service. |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2012 00:53:54 |