Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta sistēmu inženierija |
Nosaukums |
Kurjerpasta uzņēmuma klientu apkalpošanas procesa optimizācija ar mērķi paaugstināt uzņēmuma darbības efektivitāti |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Customer Service Process for the Improvement of Courier Company |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Docents Aloizs Lešinskis |
Recenzents |
Docente Margarita Urbaha |
Anotācija |
Izstrādātā bakalaura tēma ir Kurjerpasta uzņēmuma klientu apkalpošanas procesa optimizācija ar mērķi paaugstināt uzņēmuma darbības efektivitāti Darba ietvaros tiek apskatītas esošās problēmas klientu apkalpošanas nodaļā kurjerpasta uzņēmumā un konstatēti neefektīvākie procesi, kur nepieciešama optimizācija un jaunu risinājumu ieviešana. Realizējot darbā izstrādātos priekšlikumus, kā online pasūtījumu apstrādes programmas ieviešana esošo pasūtījumu reģistrēšanas un apstrādes veidu vietā, online cenu kalkulatoru klientiem ievietošana mājas lapā, kā arī uzņēmuma iepakojuma piedāvāšana klientiem, tiktu ietaupīti gan finansiālie, gan darbinieku resursi, kas sakārtotu un atvieglotu procesus klientu apkalpošanas nodaļā.
Bakalaura darbs sastāv no pētāmā objekta apraksta, analīzes un aprēķinu daļas. Darba nobeigumā tiek sniegti secinājumi un priekšlikumi, kas radušies tā izstrādes gaitā.
Darba apjoms ir 68 lpp., tam ir pievienotas 3 grafiskas shēmas A1 formātā. Šajā darbā ir iekļauti 16 attēli, 8 tabulas un 2 pielikumi, izmantoti 12 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
kurjerpasts klientu apkalpošana procesu optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
express mail customer service process optimization |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2012 03:02:30 |