Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Telekomunikācijas
Nosaukums Balss telefonijas pakalpojumu kvalitātes novērtēšana
Nosaukums angļu valodā Voice Telephony Quality of Service Assessment
Struktūrvienība 13100 Telekomunikāciju institūts
Darba vadītājs P.Gavars; konsult. A.Lipenbergs
Recenzents R.Parts
Anotācija Bakalaura darba tēma ir “Balss telefonijas kvalitātes pakalpojuma novērtēšana”. Darbā tiek iepazīstināts ar kvalitātes mērījumu algoritmu sistēmām, to darbības veidiem un precizitāti pie dažādiem traucējumu parametriem. Darbs sastāv no teorētiskās un analītiskās daļas, tās papildina tabulas un grafiki. Teorētiskajā daļā sniegts vispārējs ieskats par balss telefonijas pakalpojuma kvalitātes novērtēšanas dažādajiem algoritmiem un to pielietojuma robežām. Tiek aprakstīti dažādi pētniecības varianti, kuros definē objektīvo mērījumu precizitāti atkarībā no dažādiem parametriem. Analītiskajā daļā ir izvērtēti Latvijas balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju tīklu kvalitātes mērījumi. Darbs paredzēts kā izzinošs mācību līdzeklis telekomunikāciju studentam ar priekšzināšanām. Bakalaura darba mērķis ir veikt subjektīvu Latvijas balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju jeb operatoru tīklu novērtējumu, un veikt dažu ietekmējošo parametru analīzi gan starp operatoriem, gan teorētiskajām vērtībām, lai varētu secināt par piemēroto algoritmu precizitāti un pielietojumu reālās dzīves situācijās. Darbs satur 46 lapas, 22 attēlus, 8 tabulas, 6 formulas, 15 literatūras atsauces un 2 pielikumus.
Atslēgas vārdi balss telefonija, kvalitātes mērījumi
Atslēgas vārdi angļu valodā voice telephony, quality assessment
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2012 23:06:50