Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Telekomunikācijas |
Nosaukums |
Balss telefonijas pakalpojumu kvalitātes novērtēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Voice Telephony Quality of Service Assessment |
Struktūrvienība |
13100 Telekomunikāciju institūts |
Darba vadītājs |
P.Gavars; konsult. A.Lipenbergs |
Recenzents |
R.Parts |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Balss telefonijas kvalitātes pakalpojuma novērtēšana”. Darbā tiek iepazīstināts ar kvalitātes mērījumu algoritmu sistēmām, to darbības veidiem un precizitāti pie dažādiem traucējumu parametriem. Darbs sastāv no teorētiskās un analītiskās daļas, tās papildina tabulas un grafiki. Teorētiskajā daļā sniegts vispārējs ieskats par balss telefonijas pakalpojuma kvalitātes novērtēšanas dažādajiem algoritmiem un to pielietojuma robežām. Tiek aprakstīti dažādi pētniecības varianti, kuros definē objektīvo mērījumu precizitāti atkarībā no dažādiem parametriem. Analītiskajā daļā ir izvērtēti Latvijas balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju tīklu kvalitātes mērījumi. Darbs paredzēts kā izzinošs mācību līdzeklis telekomunikāciju studentam ar priekšzināšanām. Bakalaura darba mērķis ir veikt subjektīvu Latvijas balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju jeb operatoru tīklu novērtējumu, un veikt dažu ietekmējošo parametru analīzi gan starp operatoriem, gan teorētiskajām vērtībām, lai varētu secināt par piemēroto algoritmu precizitāti un pielietojumu reālās dzīves situācijās.
Darbs satur 46 lapas, 22 attēlus, 8 tabulas, 6 formulas, 15 literatūras atsauces un 2 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
balss telefonija, kvalitātes mērījumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
voice telephony, quality assessment |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2012 23:06:50 |