| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Transporta datorvadības, informācijas un elektroniskās sistēmas |
| Nosaukums |
Dispečercentralizācijas loku optimizācija |
| Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Dispatching Laps |
| Struktūrvienība |
13010 Transporta elektronikas un telemātikas katedra |
| Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., asoc. prof. M.Mezītis |
| Recenzents |
Dr.sc.ing., asoc. prof. L.Sergejeva |
| Anotācija |
ANOTĀCIJA
Šajā maģistra darbā tiek izpētīta un izanalizēta dispečercentralizācijas noslogojuma aprēkināšanas metodika. Teorētiskajā pamatojumā tiek apskatīta pašreizējā LDz infrastruktūras stāvoklis, īpašu uzmanību pievēršot pašreizējām dispečercentralizācijas sistēmām Latvijas dzelzceļā: Dialog, Ņeva , ESTW L950, Ebilock 950.
Darbā sastādīti algoritmi, ar kuru palīdzību tiek aprēķināts dispečer noslogojums, un tiek secināts par sistēmas priekšrocībām un izvērtētas perspektīvas loku optimizācijai un sistēmu apvienošanai .
Darbs sastāv no 59 lapām, tajā tika ievietoti 18 attēli, 3 tabulas, 12 formulas, 1 pielikumi, un 15 informācijas avoti. |
| Atslēgas vārdi |
RTU |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
RTU, railway |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2012 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2012 22:08:41 |