Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums "Gaisakuģa pilota informācijas plūsmas optimizācija."
Nosaukums angļu valodā "Optimisation of Information Flow to Aircraft Pilots."
Struktūrvienība 25100 Aeronautikas institūts
Darba vadītājs Prof. Pjotrs Trifonovs-Bogdanovs
Recenzents Doc. Ilmārs Ozoliņš
Anotācija Maģistra darbā Gaisa kuģa pilota informācijas plūsmas optimizācija mērķis ir analizēt mūsdienu gaisa kuģu informācijas plūsmas un izstrādāt informācijas plūsmas optimizācijas algoritmu priekš dažādiem lidojuma posmiem. Šajā darbā par galvenajiem informācijas avotiem kalpoja aviācijas zinātniskā literatūra, tai skaitā aviācijas teorijas grāmatas, zinātniskās publikācijas, informācija un ilustrācijas, ko piedāvāja plašie interneta resursi. Būtisku palīdzību sniedza arī maģistra darba vadītājs profesors P. Trifonova-Bogdanova ar ieteikumiem un padomiem. Par šīs tēmas izvēli kalpoja interese par cilvēka mijiedarbību ar tehniku un par problēmām, kas ir saistīti ar tās uzlabošanu. Lai sasniegtu šo mērķi bija nepieciešams izpētīt: operatora un tehnikas mijiedarbības vispārīgās īpatnības, operatora darbu, operatora un sistēmas precizitāti un drošumu, informācijas plūsmas veidus un to īstenošanas līdzekļus. Bija nepieciešams arī iepazīties ar sistēmu cilvēks-mašīna projektēšanas principiem un izskatīt jau esošās. Lai varētu dziļāk izpētīt un atrisināt šo problēmu, ir nepieciešama kompleksa pieeja jāpiesaista ne tikai eksperti inženierpsiholoģijas un projektēšanas sfērās, bet arī tieši vadības sistēmu operatori - piloti. Maģistra darba rezultāti vēlreiz pierāda, ka ir nepieciešams turpināt izpēti, lai optimizētu gaisa kuģu informācijas plūsmu. Maģistra darbā ir 94 lpp, tajā ir 23 attēli, 1 tabula, 20 formulas un 9 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi informācija, plūsma, optimizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā information, flow, optimisation
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2012 19:38:43