Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
"Gaisakuģa pilota informācijas plūsmas optimizācija." |
Nosaukums angļu valodā |
"Optimisation of Information Flow to Aircraft Pilots." |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Prof. Pjotrs Trifonovs-Bogdanovs |
Recenzents |
Doc. Ilmārs Ozoliņš |
Anotācija |
Maģistra darbā Gaisa kuģa pilota informācijas plūsmas optimizācija mērķis ir analizēt mūsdienu gaisa kuģu informācijas plūsmas un izstrādāt informācijas plūsmas optimizācijas algoritmu priekš dažādiem lidojuma posmiem.
Šajā darbā par galvenajiem informācijas avotiem kalpoja aviācijas zinātniskā literatūra, tai skaitā aviācijas teorijas grāmatas, zinātniskās publikācijas, informācija un ilustrācijas, ko piedāvāja plašie interneta resursi. Būtisku palīdzību sniedza arī maģistra darba vadītājs profesors P. Trifonova-Bogdanova ar ieteikumiem un padomiem.
Par šīs tēmas izvēli kalpoja interese par cilvēka mijiedarbību ar tehniku un par problēmām, kas ir saistīti ar tās uzlabošanu.
Lai sasniegtu šo mērķi bija nepieciešams izpētīt: operatora un tehnikas mijiedarbības vispārīgās īpatnības, operatora darbu, operatora un sistēmas precizitāti un drošumu, informācijas plūsmas veidus un to īstenošanas līdzekļus. Bija nepieciešams arī iepazīties ar sistēmu cilvēks-mašīna projektēšanas principiem un izskatīt jau esošās.
Lai varētu dziļāk izpētīt un atrisināt šo problēmu, ir nepieciešama kompleksa pieeja jāpiesaista ne tikai eksperti inženierpsiholoģijas un projektēšanas sfērās, bet arī tieši vadības sistēmu operatori - piloti.
Maģistra darba rezultāti vēlreiz pierāda, ka ir nepieciešams turpināt izpēti, lai optimizētu gaisa kuģu informācijas plūsmu.
Maģistra darbā ir 94 lpp, tajā ir 23 attēli, 1 tabula, 20 formulas un 9 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
informācija, plūsma, optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
information, flow, optimisation |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2012 19:38:43 |