Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Lietotāja iesaistīšana induktīvās apmācības procesā
Nosaukums angļu valodā User Involvement in the Process of Inductive Learning
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Pētniece I.Birzniece
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbā tiek vispārīgi aprakstīta induktīvā apmācība, atspoguļojot tās nozīmi informācijas sistēmu kontekstā un mašīnapmācībā. Induktīvās apmācības apraksts darbā tiek izmantots ar mērķi iepazīstināt cilvēkus ar tās būtību un sniegtu vispārīgu ieskatu induktīvās apmācības sfērā. Darba galvenais uzsvars ir likts uz interaktīvu induktīvo apmācību, jo tieši interaktivitāte ir saistīta ar lietotāja iesaistīšanu apmācības procesā un apskatīt lietotāja iesaistīšanu ir darba mērķis. Darbā ir aprakstīta induktīvā apmācība un interaktīva induktīvā apmācība, un konkrētas metodes , ar kuru palīdzību iespējams realizēt interaktīvo induktīvo apmācību. Tiek aprakstīts viens no potenciāli perspektīvākajiem algoritmiem Ripper, kā arī sniegts interaktīvo metožu (Ripple Down un Aktīvā mācīšanās) apraksts. Lai uzskatamāk atspoguļotu minēto metožu būtību, to darbība tiek atspoguļota ar vienotu piemēru, lai sniegtu ieskatu par to veikumu vienādos apstākļos. Metožu darbības atspoguļošana uz vienota piemēra sniedz ieskatu par katras metodes īpatnībām un darbības principu. Tādā veidā tiek uzskatamāk parādīta lietotāja iesaistīšana apmācības procesā. Darbs sastāv no 5 nodaļām un secinājumiem. Tā pamattekstu veido 53 lapaspuses, 8 attēli, 11 tabulas, 26 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi INDUKTĪVĀ APMĀCĪBA, INTERAKTĪVA INDUKTĪVĀ APMĀCĪBA, AKTĪVĀ MĀCĪŠANĀS, RIPPLE DOWN RULES, RIPPER
Atslēgas vārdi angļu valodā INDUCTIVE LEARNING, INTERACTIVE INDUCTIVE LEARNING, ACTIVE LEARNING, RIPPLE DOWN RULES, RIPPER
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2012 08:33:08