Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Food product promotion in the Latvian market"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec.,lekt. I.Andersone
Recenzents Mg.oec.,lekt. I.Ovčiņņikova
Anotācija Bakalaura autors: Krasovskis O. (2012.) Bakalaura tēma: Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt produkta virzīšanas metodes a/s ,,Laima”. Bakalaura darbs izstrādāts latviešu valodā un tā apjoms ir 75 lappuses. Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas teorijas nostādnes par produkta virzīšanu tirgū. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēts uzņēmums a/s ,,Laima”, veikta tā analīze, kurā ietverta konkurentu, mārketinga darbības, finanšu darbības rādītāju un uzņēmuma SVID analīze. Tiek izveidoti virzīšanas pasākumi a/s ,,Laima” saldējumiem Serenāde, Laima un Vāverīte. Bakalaura darbs ir praktiski pielietojams uzņēmuma mārketinga darbībā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām daļām , secinājumiem un priekšlikumiem. Efektīvākai informācijas atspoguļošanai, darbā iekļautas16 tabulas, 19 attēli, 1 pielikums.
Atslēgas vārdi Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū
Atslēgas vārdi angļu valodā Promotion of product in the Latvian market
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2012 13:08:20