Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Food product promotion in the Latvian market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.,lekt. I.Ovčiņņikova |
Anotācija |
Bakalaura autors: Krasovskis O. (2012.)
Bakalaura tēma: Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt produkta virzīšanas metodes a/s ,,Laima”.
Bakalaura darbs izstrādāts latviešu valodā un tā apjoms ir 75 lappuses.
Analītiskajā apskata daļā tiek aplūkotas teorijas nostādnes par produkta virzīšanu tirgū.
Pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēts uzņēmums a/s ,,Laima”, veikta tā analīze, kurā ietverta konkurentu, mārketinga darbības, finanšu darbības rādītāju un uzņēmuma SVID analīze. Tiek izveidoti virzīšanas pasākumi a/s ,,Laima” saldējumiem Serenāde, Laima un Vāverīte.
Bakalaura darbs ir praktiski pielietojams uzņēmuma mārketinga darbībā.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām daļām , secinājumiem un priekšlikumiem. Efektīvākai informācijas atspoguļošanai, darbā iekļautas16 tabulas, 19 attēli, 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Pārtikas produkta virzīšana Latvijas tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Promotion of product in the Latvian market |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2012 13:08:20 |