Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrādāšana uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing strategy development in a company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt.I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.,pr.doc.J.Jakubāne |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Anete Utināne. Bakalura darba tēma Stratēģijas izveidošana uzņēmumā
Darba mērķis ir analizēt uzņēmuma SIA Stenders pašreizējo mārketinga stratēģiju uzņēmumā, izvērtēt iespējamos risinājumus, lai uzlabotu uzņēmuma rentabilitāti izstrādājot sešu mēnešu rīcības plānu.
Darbs sastāv no divām daļām - analītikās daļas, kur jāveic sekojoši uzdevumi jāapskata statēģijas jēdziens un nozīme uzņēmumā, srtatēģiskā plāna posmi, jāapskata mārketinga stratēģijas primārie un sekundārie modeļi un to analīze, metodes ar kuru palīdzību pieņemt sratēģiskus lēmumus.
Otrajā daļā tiek pētīta uzņēmuma pašreizējā vides situācija izmantojot SVID analīzi. Praktiski pielietotas teorētiskajā daļā aprakstītās metodes kā arī vērtēts produktu portfelis.
Rezultātā autore izstrādā rīcības plānu un izteika secinājumus un priekšlikumus.
Darba apjoms 70 lpp., tabulas - 13 , attēli 21.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli oficiālie statistikas dati, pieejamā informācija elektroniskajos resursos, zinātniskā literatūra, informācija no lekcijām studiju laikā. |
Atslēgas vārdi |
Stratēģijas izveidošana uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Development of marketing strategy for the company. |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2012 18:44:17 |