Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū"
Nosaukums angļu valodā "New product introduction in the Latvian market"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec.,lekt. I.Andersone
Recenzents Dr.oec.,asoc.prof. Z.Sundukova
Anotācija Bakalaura darba autors: Lembergs Bruno Bakalaura darba tēma: Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū Šī bakalaura darba mērķis ir sekmīgi veikt jaunā produkta tirgus un konkurences analīzes, izmantojot SVID analīzi, General Electric modeli, Bostonas konsultantu grupas matricu un Portera piecu spēku modeli. Veicot tirgus nozares un jaunā produkta pētniecisku analīzi, noskaidrot šī produkta ieviešanas panākumus Latvijas tirgū. Salīdzināt uzņēmumu OSRAM ar to nozares konkurentiem un noteikt uzņēmuma turpmāko rīcību, pozitīvu mērķu sasniegšanai. Analītiskajā apskata daļā autors apskata teorētisko skaidrojumu par jauna produkta jēdzienu un izstrādi. Kā arī turpinājumā teorētiski apraksta iekšējās un ārējās vides analīzi un konkurences analīzes metodes. Pētījumu un aprēķinu daļā autors veic nozares aprakstu un izpēti, kā arī uzņēmuma un jaunā produkta aprakstu un raksturojumu. Tālāk šai daļā tiek veikta tirgus un konkurences analīze izmantojot, SVID analīzi, General Electric modeli, Bostonas konsultantu grupas matricu un Portera piecu spēku modeli. Autora nozīmīgākie priekšlikumi ir, ka uzņēmumam ieteicams paplašināt sadales kanālus Latvijā, iepazīstināt pircējus ar jaunā produkta priekšrocībām un pievērst uzmanību jaunā produkta izcenojumiem. Bakalaura darbs izstrādāts latviešu valodā un sastāv no divām daļām analītiskās apskata daļas un pētījuma, aprēķina daļas kā arī nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Darba apjoms ir 60 lapaspuses, tajā iekļautas 9 tabulas, 19 attēli. Bibliogrāfiskais saraksts sastāv no 22 avotiem latviešu valodā un 5 avotiem angļu valodā.
Atslēgas vārdi Jauns produkts, tirgus izpēte, uzņēmuma apraksts, vides apraksts
Atslēgas vārdi angļu valodā New product, market research, description of the company, description of the environment
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2012 18:23:54