Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola atpazīstamības veicināšanas projekts Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Facilitation of Brand recognition in Latvian Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof.E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Anotācija |
Diplomprojektā ir izstrādāti pasākumi, kuri sekmē ekskluzīvās kosmētikas zīmola atpazīstamību Latvijas tirgū.
Darba analītiskajā daļā tiek dots meitas vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA „Swiss Line Cosmetics Baltic” darbības raksturojums un tiek izskatīts tā piedāvātās produkcijas sortiments. Daļas ietvaros tiek novērtēti uzņēmuma darbību raksturojošie ekonomiskie rādītāji un SIA „Swiss Line Cosmetics Baltic” finansiālais stāvoklis 2009.-2011. gados, tiek analizēti ārējās vides un mikrovides darbību ietekmējošie faktori. Atbilstoši veiktajai analīzei tiek atklātas problēmas un ar SVID analīzes palīdzību tiek noteikta stratēģija uzņēmuma turpmākai darbībai.
Pamatojoties uz analītiskās daļas rezultātiem, diplomdarba projektu aprēķinu daļā ar pamatojumu ir izvēlēti un piedāvāti projekti uzņēmuma problēmu risināšanai un tā piedāvātās produkcijas zīmola atpazīstamības veicināšanai. Daļas ietvaros tiek novērtēta efektivitāte no sekojošajiem projektiem: piedalīšanās skaistumkopšanas izstādē, reklāmu izvietošana Latvijas radio un presē un „Swiss Line” zīmola kabineta ierīkošana Latvijas tirgū jau esošajā kosmetoloģiskajā kabinetā.
Ar mērķi veicināt „Swiss Line” zīmola atpazīstamību valstī tehnoloģiskajā daļā ir izstrādāta analizētā Latvijas vairumtirdzniecības uzņēmuma mājaslapa.
Darba un dabas aizsardzības daļā ir novērtēti uzņēmuma darba vides riska faktori un ir piedāvāts to novēršanai preventīvais pasākumu plāns 2012. gadam, kā arī ar to saistītie izdevumi.
Diplomprojekta apjoms ir 81 lapa. Darbā ir 15 tabulas, 39 attēli un 37 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Zīmola atpazīstamības veicināšanas projekts Latvijas tirgū, SIA „Swiss Line Cosmetics Baltic” |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Project of Facilitation of Brand recognition in Latvian Market, SIA „Swiss Line Cosmetics Baltic” |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2012 17:01:59 |