Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Pārlūkprogrammām paredzēto datorspēļu lietotāja saskarnes izpēte un veiksmīgas realizācijas vadlīniju noteikšana |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Browser Games User Interface and Determination of Guidelines on Successful Realisation |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.cs.ing. V.Tomko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Ņemot vērā pārlūkprogrammu datorspēļu sfēras pēdēja laika straujo attīstību un liela skaita eksistējošo pārlūkprogrammu datorspēļu zemo kvalitātes līmeni, kas visbiežāk izpaužas spēles lietotāja saskarnē par šī bakalaura darba mērķi tika izvirzīta pārlūkprogrammas datorspēles kvalitatīvas grafiskās lietotāja saskarnes realizācijas vadlīniju saraksta izveidošana.
Šajā bakalaura darbā tiek analizēta pārlūkprogrammu datorspēļu un to lietotāja grafiskas saskarnes būtība, tas raksturīpašības, ierobežojumi un realizācijas īpašības ar Adobe Flash, Java, Unity vai pārlūkprogrammā iebūvētiem līdzekļiem.
Vadlīniju saraksta izveidošana balstās uz literāro avotu analīzi, ka arī eksistējošo, veiksmīgo un populāro 10 pārlūkprogrammu datorspēļu grafiskās lietotāja saskarnes analīzi.
Iegūtais vadlīniju saraksts sastāv no 21 rekomendācijās, kuras var tikt izmantotas pārlūkprogrammu spēļu lietotāja saskarņu izveidošanā.
Šī darba praktiska daļa sevi ietver pārlūkprogrammas spēles grafiskas lietotāju saskarnes izveidošanu, ievērojot rekomendācijas no sastādīta vadlīniju saraksta.
Kopējais darba saturs ir 58 lapaspuses ar 33 attēliem. |
Atslēgas vārdi |
PĀRLŪKPROGRAMMU DATORSPĒĻU LIETOTĀJA SASKARNES REALIZĀCIJAS VADLĪNIJAS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Browser Games User Interface Guidelines on Successful Realisation |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2012 14:39:51 |