Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Interneta biznesa attīstības stratēģiskā plānošana
Nosaukums angļu valodā Strategic planning of an Internet business development
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec.prof.V.Jurēnoks
Recenzents Dr.oec.,asoc.prof.L.Vasiļjeva
Anotācija Bakalaura darba tēma ir Interneta biznesa attīstības stratēģiskā plānošana. Darba mērķis izpētīt kolektīvas iepirkšanas mājas lapu tirgu un novērtēt SIA Tickmeet projekta konkurētspēju un stratēģiskas priekšrocības. Darba analītiskā apskata daļā ir vispārīgi aprakstīta interneta biznesa īpatnības un attīstības tendences Latvijā, izpētīta plānošanas būtība, veidi un līmeņi, kā arī ir izskatīta stratēģiskas plānošanas būtība un process, aprakstīti ārējas, iekšējas vides analīzes metodes. Tāpat pirmajā daļā ir aprakstīta konkurētspējīgu priekšrocību būtība un tirgus izpētes metodes uz kuru pamata tiks analizēts kuponu mājas lapu tirgus, SIA Tickmeet konkurētspēja, izstrādātas un veiktās aptaujas konkurētspējīgo priekšrocību pieraidīšanai. Pētījumu un aprēķinu daļā, ir aprakstīta SIA Tickmeet piedāvāta pakalpojuma būtība, iespējas, galvenie ienākuma avoti, kā arī nepieciešamas izmaksas uz projekta realizāciju. Pamatojoties uz analītiskajā apskatā aprakstītājiem metodēm, ir veikta SIA Tickmeet piedāvātu pakalpojumu analīze, izpētīta konkurence un pašreizēja situācija kolektīvas iepirkšanas mājas lapu tirgū, kā arī ar aptaujas palīdzību savākta informācija un izanalizēts projekta mērķauditorijas viedoklis par Tickmeet projekta priekšrocībām. Pamatojoties uz veiktās analīzes un pētījumu rezultātiem, tika pieradīts potenciālais pieprasījums uz SIA Tickmeet piedāvājumiem, kā ari izrēķināta aptaujas potenciāla ekonomiska efektivitāte. Pētījuma rezultāta ir secināts, ka potenciāla portāla auditorija varētu sasniegt ap 150 000 lietotāju. Neskatoties uz to, ka Tickmeet netiešiem konkurentiem ir noteikta tirgus daļa un popularitāte un būtībā speciālo piedāvājumu tirgus ir piesātināts, abas aptaujas rezultāti parāda, ka potenciāli Tickmeet biznesa modelis ir dzīvotspējīgs un konkurētspējīgās priekšrocības ir pieprasītas gan no portāla lietotāju puses, gan no potenciāliem sadarbības partneriem. Gandrīz visi, 90%, no aptaujātiem uzņēmumiem potenciāli būtu ieinteresēti nākotnē sadarboties ar SIA Tickmeet. Kopumā darbs sastāv no 2 daļām un nobeiguma. Darbā ietvertas 16 tabulas, 26 attēli un 3 pielikumi. Darbs sastāv no 63 lapaspusēm.
Atslēgas vārdi Interneta biznesa attīstības stratēģiskā plānošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Strategic planning of the Internet business development
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2012 07:41:33